در آمریکا هیچ‌کس برای اعتراضات اعدام نمی‌شود چون آن‌ها در خیابان خفه می‌شوند.

واکنش های جالب به توئیت فارسی ترامپ + تصاویر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

توئیت فارسی ترامپ در دفاع از سه متهم اغتشاشگر محکوم به اعدام در آبان ۹۸، واکنش تند کاربران را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سه جوان ایرانی در هنگام سرقت توسط نیرو‌های پلیس دستگیر شدند و پس از بازداشت شدن اعتراف کردند که در جریان حوادث آبان ماه عاملان چند علمیات انتحاری بودند و حتی بیش از ۱۵ نفر در جریان عملیات‌های آن‌ها قربانی شدند.

پس از اینکه قوه قضائیه حکم اعدام این سه نفر را صادر کرد، جمعی از سلبریتی‌ها و افراد معروف و همچنین کاربران فضای مجازی با داغ کردن هشتگ‌های «اعدام نکنید» و «اعدام کنید» له یا علیه این موضوع موضع گرفتند.

شب گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با انتشار توئیتی به زبان فارسی در حساب کاربری توئیترش از این سه نفر حمایت کرد و خواستار لغو حکم اعدام آن‌ها شد.

در ادامه متن و توئیت منتشر شده توسط دونالد ترامپ را مشاهده می‌کنید:

" سه نفر در ایران برای شرکت کردن در تظاهرات محکوم به مرگ شده اند. اعدام آن‌ها در هر لحظه قابل انتظار است. اعدام این سه نفر پیامی اسفناک به دنیا می‌فرستد و نباید انجام شود. "

حمایت ترامپ از سه جوان ایرانی نشان می‌دهد قوه قضائیه راه را درست رفته است/ آقای ترامپ بهتر است به فکر جنایات درون خیابان‌های آمریکا باشی!

کاربران فضای مجازی با انتشار نظراتی زیر این توئیت، نسبت به این اقدام ترامپ اعتراض کردند؛ آن‌ها انتشار توئیت به زبان فارسی توسط ترامپ را نشان دهنده حکم صحیح قوه قضائیه دانستند.

کاربران از ترامپ خواستند تا به جای دخالت در امور ایران به جنایاتی که در خیابان‌های آمریکا در جریان اعتراض‌های مردم این کشور به تفکرات نژادپرستانه رخ داد، رسیدگی کند. آن‌ها نسل‌کشی‌ها و کشتار‌های وحشیانه مردم یمن توسط عربستان و حمایت آمریکا را مورد توجه قرار داده و به شهادت رسادن سردار سلیمانی را نمونه‌ای از جنایات وحشیانه این دولت معرفی کردند.

در ادامه تعدادی از نظرات کاربران برای توئیت ترامپ به زبان فارسی را مشاهده می‌کنید:

IfbQFm4bkFOc

cTeQNctEvwhM

oWtRsm73hLlj

cY8qjycrS8bI

zoXZcxiWyhEd

6DLJGSF57VsO

hPsjniSArllI