رکنا : سردار آزمون وعده دادن جایزه را به مردم داد.

اقدام سردار آزمون / او جایزه هم می دهد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا ، سردار آزمون فوتبالیست نامدار کشورمان است. سردار آزمون مهاجم گنبدی تیم ملی فوتبال ایران است. سردار آزمون در تیم روسی زنیت سنت پیترزبورگ هم بازی می کرد. سردار آزمون متاهل است. فیلمی از صحبت های سردار آزمون را درباره جایزه دادن به مردم منتشر شده است.

سردار آزمون از مردم خواست حمایتش کنند

سردار آزمون که از چهره های فوتبالی نامدار در کشورمان و جهان است رفتاری عجیب از خود نشان داد. سردار آزمون به مردم وعده جایزه دادن در صورت افزایش فالوور را داد. درواقع سردار آزمون با این حرکت خود به نوعی راه ایرانی های مهاجرت کرده ای را در پیش گرفت که با فالوورهای زیاد دست به درآمدهای نامشروع می زنند از جمله ریحانه پارسا و پویان مختاری و ...  ! امیدواریم سردار آزمون با گرفتن فالوور در مسیر درستی حرکت کند. سردار آزمون مشخص نیست برای جذب فالوور چه تصمیمی دارد و آیا مشاوران او در این باره تصمیم گیرنده هستند یا خیر.

سردار آزمون در فیلمی که از خودش منتشر کرده است، گفت : در نظر داریم اگر سابسکرایب مان به 10 هزار تا برسد قرعه کشی کنیم و جوایز ویژه ای بدهیم. جوایز متنوع است و از گوشی و آیفون گرفته تا سفر به روسیه و همچنین تماشای بازی های ایران به شکل رایگان و ...

وی از مردم خواست تا او را مثل همیشه حمایت کنند و آدرس یوتیوب خود را هم داد.