رکنا: عادل فردوسی پور برای گرفتن رضایت در پرونده آرمان و غزاله با مادر او دیدار کرد و خواستار بخشش پسر جوان شد.

عادل فردوسی پور دقیقه 90 برای رهایی آرمان از قصاص ! / دیدار با مادر غزاله
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، در حالی که ساعت‌های زیادی به زمان اجرای حکم قصاص آرمان پسر جوانی که در سال ۹۲ غزاله دختر مورد علاقه اش را به قتل رسانده است نمانده، تلاش‌ها برای جلب رضایت از مادر غزاله ادامه دارد.

در آخرین اقدام شب گذشته با همکاری دادسرای امور جنایی تهران عادل فردوسی پور مجری محبوب ورزشی در دادسرا با خانواده غزاله دیدار و برای گرفتن رضایت پا درمیانی کرد.

فردوسی پور

در این دیدار فردوسی پور با مادر غزاله صحبت و از او خواست از قصاص آرمان گذشت کرده و زندگی را به این جوان ببخشد. او در این دیدار چندین دقیقه با مادر غزاله صحبت کرد و درخواست خود را مطرح و ابراز امیدواری کرد قبل از اجرای حکم و قصاص آرمان، این جوان بخشیده شود.

پدر آرمان عبدالعالی در مورد آخرین تلاش‌ها برای نجات آرمان گفت: فردا صبح قرار است حکم اجرا شود و آرمان پای چوبه دار برود. امیدواریم در زمان اجرای حکم در محوطه زندان بتوانیم با خانواده غزاله صحبت کنیم و رضایت آن‌ها را بگیریم. فردا پای چوبه دار آخرین فرصت ما برای گرفتن رضایت است.

گفتنی است آرمان عبدالعالی تاکنون یک بار پای چوبه دار رفته است که توانسته مهلت بگیرد و شب گذشته هم برای اجرای حکم به قرنطینه زندان رجایی شهر منتقل شده است.