عکس باورنکردنی و بدون آرایش نگار فروزنده سویه کاربران مجازی شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش پایگاه خبری شمانیوز: نگار فرزونده از بازیگران نام آشنای سینما و تلویزین است. نگار فروزنده در 3 تیرماه سال 1357 در شمیران تهران متولد شد.نگار فروزنده با اینکه پیشرفت خوبی را در عرصه بازیگری داشت ولی به علت وسواس در انتخاب نقش کم کار شده است. نگار فروزنده مجرد می باشد و تا به حال ازدواج نکرده است.نگار فروزنده برای اولین باردر 14 سالگی جلوی دوربین رفت.

نگار فروزنده

 

بیوگرافی نگار فروزنده

نگار فروزنده بازیگر سینما و تلویزیون در 3تیرماه 1357 در شمیران تهران متولد شد.  پدر او دارای شغل آزاد و مادرش خانه دار است و دارای دو برادر به نام های احسان و کیوان است که نقش تاثیرگذاری را در زندگی او داشته اند و همیشه مشاور او بوده اند.

 

نگار فروزنده

فعالیت هنری نگار فروزنده

نگار فروزنده تحصیل کرده مقطع دیپلم رشته انسانی می باشد و او بازیگری را از سال 1371 ، با قبول شدن در تست سریال «چه باید کرد» که در مدرسه شان گرفته شد، آغاز نمود و برای اولین باردر 14 سالگی جلوی دوربین رفت.این هنرمند از 16 سالگی با شرکت در کلاس های استاد سمندریان و در حین فعالیت در تئاتر، در این زمینه مطالعاتی نیز داشت.

نگار فروزنده با ایفای نقش در فیلم های داریوش مرجویی یعنی "میکس" و "دختر دایی گمشده" در میان مردم شناخته شد و سپس با ایفای نقش در فیلم کافه ستاره به کارگردانی سامان مقدم در سال 1383 به نقطه اوج خود در آن دوران رسید.

ازدواج نگار فروزنده

در خیلی خبرگزاری ها عنوان شده است همسر من فربد زمهریری است که حقیقت ندارد من تا به امروز ازدواج نکرده ام و مجرد هستم. من عشق را اولین عامل موفقیت هر ازدواجی می دانم ، زن و شوهری که عاشقانه یکدیگر را دوست دارند در تمام شرایط زندگی کنار هم می مانند.

نگار فروزنده

حواشی جراحی زیبایی نگار فروزنده 

برخلاف شایعاتی که در مورد عمل زیبایی نگار فروزنده در فضای مجازی منتشر شد، او به جز عمل بینی که به دلیل تصادف و شکستگی انجام شد، عمل زیبایی دیگری انجام نداده است و براساس گفته هایش از چهره خود راضی بوده و دلیلی برای این کار نمی بیند.