رکنا: نیوشا ضیغمی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون عکس جدیدی را از چهره خونی خود منتشر کرد.

زخم خونین صورت نیوشا ضیغی! / سرش هم باندپیچی است ! + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، نیوشا ضیغمی از بازیگران جوان و معروف ایرانی است که با بازی در فیلم اخراجی ها شناخته شد.  نیوشا ضیغمی ظاهرا در سینما با کم کاری مواجه شده است. از آن جایی که نیوشا ضیغمی نزدیک به 4 میلیون فالوور دارد همانند بسیاری از هنرمندان تبلیغات اینستایی انجام می دهد. نیوشا ضیغمی عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.نیوشا ضیغمی بازیگری محبوب میان مردم است.

نیوشا ضیغمی عکسی از چهره خونی خود را در استوری ایسنتاگرامی اش منتشر کرد. این عکس مربوط به گریم جدید خانم بازیگر در فیلم جدیدش است.

نیوشا ضیغمی

مانتو های حسرت برانگیز نیوشا ضیغمی

وی تقریبا هیچ گاه حتی با آرایش ملایم هم دیده نشده و همیشه با این روش چهره اش را از این رو به اون رو می کند. البته خانم بازیگر زیبایی خاص خودش را دارد اما با وجود عمل های زیبایی که انجام داده این کار کمبود اعتماد به نفس او را نشان می دهد.

نیوشا ضیغمی

 

نیوشا ضیغمی

 

نیوشا ضیغمی

انتقاد نیوشا ضیغمی از گرفتن مهریه توسط خانم ها

جالب است بدانید که نیوشا ضیغمی یکی از مخالفان سرسخت گرفتن مهریه است و با اینکه خودش مهریه نگرفته است مهریه را به شدت قبول ندارد. البته این صحبت او با واکنش های شدید خانم های ایرانی رو به رو شده و خیلی از آنها گفتند که نیوشا ضیغمی چون به لحاظ مالی تامین است پس نیازی به مهریه ندارد. نیوشا ضیغمی بر سر مهریه نگرفتن خانم ها خیلی تاکید دارد و می گوید خودش مهریه اش یک سکه است ! او همیشه می گوید که از پدر و مادرم تشکر می کنم که این اجازه را به من دادند که بر سر مهریه در مراسم خواستگار صحبت نکنیم و همینطور هم در کل زندگی بر سر مسائل مربوط به مهریه صحبت نکردیم. مدتی پیش نیوشا ضیغمی تمامی تصاویر مشترک با همسرش را از صفحه شخصی اش پاک کرد و یک استوری درباره طلاق گرفتن (تصویری از صفحه شناسنامه که مهر طلاق خورده بود) منتشر کرد که همین باعث به وجود آمدن حاشیه هایی درباره طلاق گرفتنش شد. ولی بعد از مدتی این حاشیه ها را تکذیب کرد و دوباره عکس های همسرش را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.