محسن تنابنده بازیگر و کارگردان ایرانی چندی پیش مستندی درباره ازدواج تولید کرد که صحنه های نوستالژی از عروسی های دهه شصتی دارد.

چهره ترسناک محسن تنابنده سوژه شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال: محسن تنابنده بازیگر ایرانی است. محسن تنابنده با بازی در سریال چند مجموعه ای پایتخت به اوج شهرت خود رسید. محسن تنابنده کارگردان و فیلم نامه نویس ایرانی است. محسن تنابنده دارای یک فرزند پسر است. خطبه عقد محسن تنابنده توسط آیت الله خاتمی خوانده شد.

بیوگرافی محسن تنابنده

محسن تنابنده بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 26 فروردین ماه سال 1354 در تهران متولد شد و یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد.

کودکی محسن تنابنده 

خانواده محسن تنابنده پنج نفره است و این هنرمند کشورمان یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد.

خانواده محسن تنابنده

این هنرمند سرشناس کشورمان تحصیلاتش را در زمینه بازیگری در دانشگاه هنر به پایان رساند و از سال 74 به دنیای بازیگری در تئاتر راه یافت.

محسن تنابنده

محسن تنابنده در عرصه کارگردانی

محسن تنابنده علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی و نویسندگی سینما، تلویزیون و تئاتر هم فعالیت میکند و یکی از مهم ترین نقش های دنیای بازیگری او بازیگری و نویسندگی در سریال پایتخت است.

زندگی شخصی محسن تنابنده

محسن تنابنده 23 بهمن ماه سال 94 با انتشار تصاویری از مراسم عقدش خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد. روشنک گلپا همسر محسن تنابنده است که هیچگونه پیشه بازیگری ندارد. نامی اولین فرزند محسن تنابنده است که بهمن ماه سال 96 متولد شد و محسن تنابنده با وجود او اولین بار طعم پدر شدن را چشید.

آغاز فعالیت های هنری محسن تنابنده

محسن تنابنده از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود و به گفته خودش در آمفی تئاتر پیکان شهر نقشی را ایفا کرده است و بهترین بازیگر جشنواره دانشجویی هم شده است.

این نویسنده و بازیگر کشورمان فعالیت حرفه ای در دنیای هنر را با بازیگری تئاتر آغاز کرد و اولین بار در سال 1374 روی صحنه رفت.

محسن تنابنده

اولین نمایش محسن تنابنده

نمایش بارعام و بعد از آن جریان عصبی به نویسندگی و کارگردانی حسن وارسته در سال 74 اولین تجربه های بازیگر محسن تنابنده در دنیای نمایش بود که ادامه همکاری با حسن وارسته به سریال پایتخت هم رسید.

محسن تنابنده

اولین فیلم سینمایی محسن تنابنده

این هنرمند کشورمان بعد از تجربه های متعدد در دنیای نمایش به سراغ بازیگری در سینما رفت و فیلم سینمایی دانه های ریز برف به کارگردانی علیرضا امینی اولین تجربه بازیگری او در سینما بود.

محسن تنابنده در فیلم دانه های ریز برف ایفاگر نقش کارگر معدن بود و با بازیگرانی چون مجید بهرامی، محمد سلطانی، بهروز جلیلی و... همبازی بود.

اولین سریال محسن تنابنده

سریال زندگی به شرط خنده به کارگردانی مهدی مظلومی اولین تجربه حضور محسن تنابنده در تلویزیون اما در این سریال به عنوان نویسنده حضور دارد و بعد از آن نویسندگی سریال پیامک از دیار باقی به کارگردانی سیروس مقدم دومین تجربه حضور او در تلویزیون است.