عکسی که فریبا نادری به تازگی از خود منتشر کرده است که در آن آرایش و فیلتر ندارد و با وجود لاکچری بودن اما سن بالایش پیداشت !

فریبا نادری بدون فیلتر + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
55 آنلاین به نقل از رکنا، فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون و متولد تهران است فریبا نادری به معاشرت علاقه زیادی دارد فریبا نادری از مهم ترین دغدغه زندگی اش بچه های فقیر است که مجبورند کار کنند و شب را در خیابان سر کنند.فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواج او به یکی از خبرسازترین ازدواج ها میان هنرمندان تبدیل شد.فریبا نادری اولین بار با مسعود رسام ازدواج کرده بود

فریبا نادری متولد ۱۳۶۳، بازیگر و مدیر بازرگانی ایرانی است. فریبا نادری به طور اتفاقی وارد عالم بازیگری شد، او با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد و با سریال «گل بارون‌زده» باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند.

او به جز بازیگری به خانه داری به ویژه آشپزی علاقه ویژه ای دارد و هرگاه که در منزل است، وقت خود را صرف آشپزی می‌کند.

فریبا نادری می‌گوید: در سال ۱۳۶۳ به دنیا آمدم، از بچگی عاشق بازیگری بودم و بزرگ‌ترین آرزویم این بود که جای قهرمان فیلم‌هایی که دوستشان دارم، قرار بگیرم، اما پدر و مادرم مخالف بودند و سختگیری می‌کردند تا من به درس و مشقم بیشتر توجه داشته باشم.
فریبا نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، فریبا نادری گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده است. او پس از مرگ همسرش مسعود رسام در سال ۱۳۸۸ دیگر ازدواج نکرد و در مصاحبه‌ای اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد.
فریبا نادری در سال ۹۶ با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی ازدواج کرده است. ثمره این زندگی یک دختر بنام یارا طباطبایی متولد اسفند 96 می باشد.

عکسی که خانم بازیگر به تازگی منتشر کرده است:

فریبا نادری