نمایشگاه صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک ها افتتاح شد.

مهمترین رویداد صنعت تفریحات افتتاح شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
مراسم افتتاحیه نمایشگاه امتک امروز ۱۶ آذر با حضور محمد رئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب،  رییس انجمن صنفی کارفرمایی شهربازی داران ایران و بزرگان صنعت تفریحات کشور در محل دائمی شهر نمایشگاهی آفتاب برگزار شد.

گفتنی است ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی از امروز تا ۱۹ آذر (جمعه) در فضایی بالغ بر ۱۵ هزار مترمربع آخرین دستاوردها، ظرفیت ها، پتانسیل ها و خدمات خود را به فعالان و متخصصان این حوزه ارائه خواهند کرد.

​به گفته کارشناسان امتک یکی از ۳ رویداد پرمخاطب در شهر نمایشگاهی آفتاب است که همه ساله جمعیت گسترده ای از بازدیدکنندگان را به سمت این مجموعه سرازیر می‌کند.

امتک تنها رویداد بین المللی و تخصصی صنعت تفریحات، شهربازی، پارک های آبی، ورزش های تفریحی و پارک های موضوعی در ایران است و فرصتی ممتاز برای تمامی فعالان این حوزه به منظور تامین و دستیابی به اهداف تجاری آنان به شمار می رود. تنوع محصولات، کیفیت تجهیزات و ارائه خدمات متفاوت و همچنین حضور سایر کشورها از ویژگی های این نمایشگاه به شمار می رود.

مدیر برگزاری این نمایشگاه به گسترش نیوز گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه توسعه مراکز تفریحی در سراسر کشور است. سبک تفریحات و سرگرمی در خانواده‌های ایرانی در حال مدرن شدن است بنابراین، مراکزی که ساخت آنها بتواند کودکان را در یک محیط سالم سرگرم کند، می تواند دستاوردهای خوبی داشته باشد.

سعید رسا تصریح کرد: رونمایی از جدیدترین محصولات و تکنولوژی ها در این نمایشگاه از اهداف دیگر برگزاری این نمایشگاه است. همچنین این نمایشگاه فرصتی ممتاز برای تمامی ذی نفعان و وزارتخانه های مرتبط است که از خدمات گسترده این صنعت بازدید و استفاده کنند.

نمایشگاه صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک ها (امتک)  از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.