دومین نمایشگاه ملی فرصت های ساخت داخل و رونق تولید قرار است از ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گیلان برگزار شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مرتضی ساجدی مدیر برگزاری این رویداد تخصصی اظهار داشت: دوره نخست این نمایشگاه با استقبال خوبی از سوی شرکت های معتبر داخلی همراه بود و ما را بر آن داشت تا دوره دوم نمایشگاه را با انگیزه بیشتری کلید بزنیم.

مرتضی-ساجدی

مدیرعامل شرکت فرانگاران تاکید کرد: پویش نهضت ساخت داخل با رویکرد حذف حلقه های وابستگی در واردات شعار اصلی این رویداد است. در این زمینه سعی داریم در حوزه هایی چون خودروسازی، قطعه سازی، صنایع معدنی  فلزی و غیر فلزی، لوازم خانگی، صنایع دریایی، مخابرات، صنایع الکترونیک تجهیزات و تاسیسات واحدهای فناور، نفت، گاز، پتروشیمی و بسیاری دیگر از حوزه های مرتبط با صنعت و معدن بر نمایش توان داخلی تاکید کنیم.

وی سپس به حضور ویژه صنایع قدرتمند دریایی و هوایی در نمایشگاه دوره دوم اشاره کرد و گفت: به زودی شاهد راه اندازی خط تولید محصولات صنایع دفاعی در گیلان خواهیم بود که بخشی از این ظرفیت در نمایشگاه امسال به تصویر کشیده می‌شود. ضمن اینکه پرنده جدید صنایع هوایی نیز رونمایی خواهد شد.

ساجدی در پایان با دعوت از بازدیدکنندگان متخصص در حوزه تولید و اشتغال افزود: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان سال پشتیبانی از تولید و مانع زدایی ها از مسیر صنعتگران نام گذاری شده، این نمایشگاه بیش از پیش می تواند به توسعه فضای کسب و کارهای صنعتی کمک کند. امیدواریم که رویداد بزرگ گیلان الگویی برای برگزاری نمایشگاه فرصت های ساخت داخل در سراسر کشور باشد.

نمایشگاه-فرصت-های-ساخت-داخل