مارال فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون است.

پیام تبریک متفاوت مارال فرجاد برای مهراب قاسم خانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مارال فرجاد متولد 1361 در تهران است. مارال فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون است. مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد است. مارال فرجاد با انتشار عکسهایی از خودش در کنار خواهرش اینستاگرامش را بروز کرد.

مهراب قاسمخانی اولین بار با انتشار عکسی از خودش کنار مارال فرجاد باعث بوجود آمدن شایعه رابطه اش با این خانم بازیگر شد. تبریک تولد صمیمی پیمان برادر مهراب قاسمخانی به همراه میترا همسر دومش به مارال فرجاد بیشتر باعث دامن زدن به شایعه رابطه مهراب قاسمخانی با مارال فرجاد شد. همچنین سفر پیمان برادر مهراب قاسمخانی  به همراه میترا همسرش و مارال فرجاد به اسپانیا شک بسیاری از کاربران را به یقین تبدیل کرده که مهراب قاسمخانی و مارال فرجاد باهم ازدواج کرده اند.

مارال فرجاد

چکیده ای از بیوگرافی مارال فرجاد:
 

نام و نام خانوادگی: مارال فرجاد

زمینه فعالیت: سینما

تولد : مرداد ۱۳۶۱ تهران

والدین: جلیل فرجاد

ملیت: ایرانی

پیشه: بازیگر

بیوگرافی مارال فرجاد:

مارال فرجاد متولد مرداد ماه ۱۳۶۱، در تهران است. مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد بازیگر معروف ایرانی می‌باشد.

مارال فرجاد فارغ‌ التحصیل رشته عکاسی است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کردوی علاوه بر بازیگری به کار دوبله نیز می پردازد ، از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران به همراه پدرش بازیگری را آغاز کرد.

مارال فرجاد بعد از آن در چندین فیلم و سریال نقش بازیگر کودک را ایفا می کرد و بعد از آن یک مدت در کار بازیگری وقف ایجاد کرد تا اینکه در ۱۸ سالگی به طور جدی تری دوباره به این حرفه روی آورد و تا کنون در سریالها و فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته از جمله سریال ساختمان پزشکان و فیلمهای عاشق ، خسته دلان و …

خانواده هنری مارال فرجاد

مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد که از بازیگران پیکسوت سینما است می باشد. خواهر مارال فرجاد نیز مونا فرجاد است که دو سال از او کوچکتر است و او هم از بازیگران سینما و تلویزیون می باشد.