یک منبع آگاه به اقتصاد آنلاین گفت: جاماندگان سهام عدالت و افرادی که یارانه معیشتی دریافت می‎‌کنند، مشمول یارانه رمضان خواهند شد.

خبر جدید از یارانه رمضان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امروز صبح با خبری جدید در خصوص واریز یارانه رمضان آغاز شد؛ در این خبر آمده بود که یارانه رمضان، ساعت۲۴ روز جمعه ۲۶فروردین به حساب مشمولان واریز خواهد شد. 

مبلغ این یارانه آنطور که اعلام شد، ۱۵۰هزار تومان به ازای هر نفر بود. یعنی یک خانواده ۴نفره یارانه‌ای ۶۰۰هزار تومانی دریافت می‌کردند؛ اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چه کسانی مشمول یارانه رمضان می‌شوند؟

در خبر اعلام‌شده گفته می‌شد که یارانه رمضان به حساب جاماندگان سهام عدالت، ۴دهک اول، زنان سرپرست خانوار و... واریز می‌شود. این موضوع شناسایی افراد و اینکه افراد بدانند مشمول یارانه هستند یا نه را کمی دشوار می‌کرد. اقتصاد آنلاین در این راستا با منبعی آگاه مصاحبه داشت و وضعیت واریزی یارانه رمضان را جویا شد./اقتصاد آنلاین

یارانه ویژه رمضان به‌حساب چه افرادی واریز می‌شود؟

خانواده مددجویان کمیته امداد، سازمان بهزیستی جزء نخستین گروه‌های دریافت‌کننده یارانه کمک معیشتی ماه رمضان خواهند بود همچنین زنان سرپرست خانوار نیز مشمول دریافت این یارانه خواهند بود.

افرادی که در دهک‌های یک تا چهار و همچنین به احتمال زیاد جاماندگان دریافت سهام عدالت بخش دیگری از کسانی هستند که یارانه کمک معیشتی ماه رمضان را دریافت خواهند کرد.

این منبع آگاه، در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین اظهار داشت: جاماندگان سهام عدالت و افرادی که یارانه معیشتی می‌گیرند، مشمول یارانه رمضان خواهند بود. اما اگر یارانه معیشتی می‌گیرید و سود سهام عدالت را دریافت کرده‌اید، مشمول یارانه رمضان نخواهید شد.