تصویری خاص از موتور سواری جواد عزتی و همسرش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش پایگاه خبری خبر آزاد: جواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران است. جواد عزتی از بازیگران توانای عرصه تئاتر،سینما و تلویزیون است.جواد عزتی فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است و این روزها ستاره بی بدیل نمایش خانگی شده است. جواد عزتی توانست در کنار رضا عطاران در فیلم هزارپا رکورد فروش فیلم در ایران را به طرز قابل توجهی بالا ببرد.

موتورسواری جواد عزتی و همسرش

مه لقا باقری در دانشگاه سوره( ۱۳۸۲–۱۳۷۸) در رشته کارشناسی کارگردانی تئاتر فارغ التحصیل شده است. او نیز از دانشگاه تربیت مدرس، در سال ۱۳۸۵ مدرک فوق لیسانس کارگردانی تئاترش را دریافت کرده است.

جواد عزتی بعد این که توانست از هنرستان سوره، مدرک دیپلم تئاتر خود را بگیرد، قصد داشت با تمرینات بیش تر، خودش را محک بزند. دانشگاه سوره یکی از پاتوق های جواد عزتی بود که عاقبت در همین مکان با همسرش مه لقا باقری آشنا شد و در پایان نامه اش بازی کرد. در نهایت، شناخت این دو بازیگر، سبب ازدواج آن ها شد. 

جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری از زوج های جوان دنیای هنر هستند که زندگی مشترک خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز نموده اند. این زوج هنری که هر دو از بازیگران سینما ، تلویزیون و تئاتر هستند از طریق فعالیت بازیگری با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کردند.در سال ۸۴ این دو هنرپیشه با هم اشنا شدند و ازدواج کردند جواد عزتی متولد ۲۰ دی ماه ۱۳۶۰ است و مه لقا باقری هم در خردادماه ۱۳۶۰ به دنیا آمده است؛ یعنی این زوج هنرمند، تنها چندماه با هم اختلاف سنی دارند.

جواد عزتی که این روزها یکی از سوپراستارهای عرصه بازیگری در کشورمان است در چند پروژه مشترک با همسرش نقش آفرینی کرده و سریال زخم کاری آخرین فعالیت این زوج می باشد.یکی از نکات قابل توجه و پرحاشیه در زندگی این زوج اختلاف سنی آنها با هم است.