مدتی است که خبرهای زیادی از گوشه و کنار به گوش می رسد که شهاب حسینی از همسر زیبایش طلاق گرفته تا اینکه پاسخی پرابهام تر به این سوال داده شد.

شهاب حسینی سکوتش را راجب طلاق از همسرش شکست!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

55 آنلاین به نقل از وقت صبح، شهاب حسینی یکی از بازیگران مطرحی است که زندگی شخصی اش برای بسیاری از هوادارانش مهم است و داستان زندگی اش را دنبال می کنند.

این بازیگر سرشناس از برنامه اکسیژن در سن بسیار کمی شروع به مجری گری کرد و در همان سالها معروفیت خاصی را بخاطر چهره جذابش و اجرای فوق العاده اش کسب کرد.

سید شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۲ ساله بود با پریچهر قنبری از همکاران خود در تئاتر ازدواج کرد که اولین فرزندشان سال ۱۳۸۲ بنام محمد امین متولد شد.

 

در سال ۱۳۹۰ نیز دومین پسر این زوج بنام امیر علی به دنیا آمد.

 
این بازیگر در تمامی مجامع عمومی و جشنواره ها در کنار همسرش دیده میشد و عشق و عاشقی آنها زبانزد خاص و عام بود.

پست های پر غم پریچهر قنبری

اما مدتی است که دیده نشدن این زوج جذاب در کنار هم باعث شد حرف و حدیثهایی راجب جدایی آنها شایعه شود و بعضی پست های پریچهر قنبری در اینستاگرام به این شایعه دامن بزند.

 

پریچهر قنبری  همسر شهاب حسینی از ظاهر و چهره بسیار جذابی برخوردار است و شغل اصلی اش مزون داری است و برندهای معروفی را به نام خود ثبت کرده است.

او حتی در فیلم ساکن طبقه وسط به کارگردانی همسرش در سال ۱۳۹۳ بازی کرد و بیشتر شناخته شد.

پاسخ این زوج به بمب خبری جدایی شان

شهاب حسینی و همسرش در برابر شایعات باز سکوت کردند و تنها علتی را که دیگر در کنار یکدیگر دیده نمی شوند و منجر به پخش چنین شایعاتی شده است را وجود کرونا اعلام کردند.

آنها کرونا را بهانه کردند و گفتند بخاطر کرونا کمتر در مجامع عمومی حاضر و در کنار یکدیگر دیده می شوند.

این زوج همچنان زیر یک سقف زندگی می کنند و این شایعات با چنین پاسخ پرابهامی روز به روز داغ تر می شود و پایان نیافت.