فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز | 18 شهریور ماه با تفسیر دقیق
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

55 آنلاین به نقل از رکنا، فال حافظ در بین مردم ایران جایگاه ویژه ای دارد. فال حافظ به شکل روزانه  برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

 

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد

 

وجود نازکت آزرده گزند مباد

 

هر آن که روی چو ماهت به چشم بد بیند

 

بر آتش تو بجز جان او سپند مباد

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی کنی. با اینکه ظاهرا خشن هستی اما باطنی بس لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی. رقیب نداری. از طعنه اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. حاجت تو برآورده می شود.

 

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

 

سحر بلبل حکایت با صبا کرد

که عشق روی گل با ما چه  ها کرد

از آن رنگ رخم خون در دل افتاد

و از آن گلشن به خارم مبتلا کرد

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد خود کرده را تدبیر نیست. همت کن و از دوست کمک بخواه. ریا و حیله را کنار بگذار و راه راست را پیش بگیر؛ آن وقت می بینی که چطور خداوند به راحتی بلایا را برطرف می کند. تو هم به خودت بیا. با خدا عهد و پیمان ببند تا به دولت عشق برسی.

 

فـال حـافـظ متولدین خرداد

 

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست

که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست

چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تـعـبـیـر فال حافظ:

 فال حافظ امروز شما نشان می دهد خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای اما بدان که همه اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

فـال حـافـظ متولدین تیر

 

اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را

به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را

ز عشق ناتمام ما جمال یار مستغنی است

به آب و رنگ و خال و خط چه حاجت روی زیبا را

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید اگر چیزی را می خواهی باید برای آن تلاش کنی. در عشق ثابت قدم باش و دوست را کسی مپندار که تو را تحسین می‌کند. به نصیحت بزرگان توجه داشته باش تا به سعادت برسی. در کارهایت زیاد دست به دست مکن.

 

فـال حـافـظ متولدین مرداد

 

هر که را با خط سبزت سر سودا باشد

پای از این دایره بیرون ننهد تا باشد

من چو از خاک لحد لاله صفت برخیزم

داغ سودای توام سر سویدا باشد

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید عشقی در دل داری که حتی مرگ هم نمی تواند ذره ای از اهمیت این عشق شما بکاهد. به خدا توکل داشته باش که هر کس با خدا بود و از راه او بیرون نرفت، غمی به دل او راه پیدا نمی کند و هر لحظه عمر خود را وقف او می کند. فرصت را غنیمت بدان. ان شاءالله که به خواسته ات خواهی رسید.

 

فـال حـافـظ متولدین شهریور

 

صبا اگر گذری افتدت به کشور دوست

بیار نفحه‌ای از گیسوی معنبر دوست

اگر چه دوست به چیزی نمی‌خرد ما را

به عالمی نفروشیم مویی از سر دوست

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید. به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد. بندهای غم عاقبت از دل تان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

فـال حـافـظ متولدین مهر

 

هر آن کو خاطر مجموع و یار نازنین دارد

سعادت همدم او گشت و دولت همنشین دارد

بلاگردان جان و تن دعای مستمندان است

که بیند خیر از آن خرمن که ننگ از خوشه چین دارد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که تصمیم عاقلانه ای گرفته اید. سعادت و دولت یکجا نصیب تان می‌شود. در کاری که انجام می دهید ذلت و خواری وجود ندارد. به وصال یاری می رسید که از هر سو حسن دارد. توانایی های خودتان را نشان بدهید و مثل همیشه به مستمندان کمک کنید.

 

فـال حـافـظ متولدین آبان

حسن تو همیشه در فزون باد

رویت همه ساله لاله گون باد

اندر سر ما خیال عشقت

هر روز که باد در فزون باد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد خوبی ها و محسنات تان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی از دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان همگی شما را دوست دارند و هواخواه تان هستند. همه در مقابل تان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

 

فـال حـافـظ متولدین آذر

 

شنیده‌ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت

فراق یار نه آن می‌کند که بتوان گفت

نشان یار سفرکرده از که پرسم باز

که هر چه گفت برید صبا پریشان گفت

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید تهمتی به شما زده اند که از طرف دشمن است. درد هجر بزرگی را تحمل می کنید اما تن به رضای خداوند دهید. مطمئن باشید جواب خوبی ها و ثوابی را که کرده اید در جایی دیگر خواهید گرفت. حرف های خود را بر اساس فرض و شک نزنید که بر علیه خودتان استفاده می کنند. بذر خوبی بکارید تا شاهد رویش خوبترین ها باشید.

 

فال حافظ متولدین دی

 

نقد صوفی نه همه صافی بی‌غش باشد

ای بسا خرقه که مستوجب آتش باشد

ناز پرورد تنعم نبرد راه به دوست

عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید تو مورد اعتماد دیگرانی. اگر در کار خود غل و غش داشته باشی هم خودت را ازبین می بری هم دیگران را ، پس از تجربه خودت استفاده کن و دست دیگران را هم بگیر. حیف از توست که با حیله و ریا بخواهی زندگی کنی. ذات تو بسیار پاک و بی ریاست. مراقب شیطان باش.

 

فـال حـافـظ متولدین بهمن

 

آن که رخسار تو را رنگ گل و نسرین داد

صبر و آرام تواند به من مسکین داد

وان که گیسوی تو را رسم تطاول آموخت

هم تواند کرمش داد من غمگین داد

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که زمانی به گنج و ثروت می رسی که قناعت داشته باشی. در آن صورت است که خداوند هم کرمش را بیشتر خواهد کرد. حاجتی داری که خیلی زود به آن می رسی به شرط اینکه حق دیگران را ضایع نکنی و بدان جوانی و زیبایی همیشه ماندنی نیست پس به جمالت مغرور نباش.

 

فـال حـافـظ متولدین اسفند

 

ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما

آب روی خوبی از چاه زنخدان شما

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده

بازگردد یا برآید چیست فرمان شما

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید عاشق که شیفته وصال است همه هستی خود را وقف راه آغاز شده خود می کند اما در این میان برای پشت سر گذاشتن رقبا همتی درخور می‌خواهد و همچنین صفا و پیراستگی  درون و  اندکی عنایت محبوب.