شقایق دهقان نوشته تازه ای برای آزاده نامداری منتشر کرد که پر از افسردگی است.

دلنوشته غمگین شقایق دهقان برای «آزاده نامداری»
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال: آزاده نامداری از مجری های پر شور و انرژیی کشورمان بود. ماجرای ازدواج اول آزاده نامداری با فرزاد حسنی حواشی و جدایی آنها حواشی زیادی به همراه داشت. همچنین سفر آزاده نامداری به خارج از کشور و انتشار عکس هایی از او با واکنش منفی بسیاری از کاربران همراه شد. آزاده نامداری بعد از این اتفاق ممنوع الکار شد. آزاده نامداری در عید امسال به طور ناگهانی درگذشت و همه را در شوک بزرگی فرو برد.

شقایق دهقان بازیگر نام آشنای سینما،تئاتر و تلویزیون در اینستاگرام خود متنی را برای دوست صمیمی اش آزاده نامداری منتشر کرد.

او با انتشار عکسی از خود و آزاده نامداری اینطور نوشت:

ازاده نامدرای و شقایق دهقان

ما دو پیراهن بودیم

بر یک بند…

یکی را باد برد،

دیگری را

باران هر روز خیس می کند.

داره پاییز می شه آزی..

آزاده نامداری مجری سابق صدا وسیما چندی پیش در منزل خود در شهرک غرب تهران به طور مشکوکی جان باخت. با اینکه تا این لحظه هنوز پاسخی درباره علت مرگ آزاده نامداری از سوی مراجع قضایی اعلام نشده است

آزاده نامداری کیست؟

آزاده نامداری متولد ۹ آذر ۱۳۶۳ کرمانشاه و دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

ازدواج تا جدایی آزاده نامداری با فرزاد حسنی

آزاده نامداری به همراه فرزاد حسنی صبح روز پنجشنبه ۶ تیرماه ۱۳۹۲ با حضور در حسینیه جماران و بیت حاج حسن خمینی نوه بزرگوار امام راحل مراسم عقد خود را برگزار کردند. حاج حسن خمینی خطبه عقد این زوج هنری را قرائت فرمودند.

اما بعد از حدود یک سال در خرداد ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدند و در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه ای گشت.

آزاده نامداری و سجاد عبادی

آزاده نامداری و سجاد عبادی در مهر ۱۳۹۴ باهم ازدواج کردند.

این زوج در مهرماه سال ۱۳۹۵ صاحب دختری به نام گندم شدند.