بهنوش صادقی بازیگر نه چندان پرکار در ۶ تیر ماه ۱۳۹۸ در یک ویدیو رسمی اعلام کرد چند سالی است دوستان و آشنایان سوالی از من داشتند که ترجیح می‌دادم سکوت کنم، اما الان احساس می‌کنم زمان خوبی برای پاسخ به این سوال باشد: او رسما اعلام کرد، بله من همسر رسمی مهدی هاشمی هستم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

صادقی با انتشار ویدئو از مردم خواست قضاوت نکنند و نوشت: جهانی که اینروز‌ها حالش خوب نیست… و شاید به پایانش نزدیک باشه… ترجیح دادم بعد از مدت‌ها سکوت، پاسخ یک سوال خیلی شخصی و قدیمی رو در این ویدئو بدم.

بهنوش صادقی متولد ۱۳۵۱ در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه و لباس از دانشگاه هنر و معماری و دیپلم بازیگری از مدرسه هنر و ادبیات است، بجز بازیگری او نویسنده نیز می‌باشد.

با توجه به سن او یک اختلاف سنی ۲۶ ساله با مهدی هاشمی دارد!

بیوگرافی مهدی هاشمی و همسر اول

 

مهدی هاشمی متولد ۱۶ آذر ۱۳۲۵ در لنگرود گیلان، بازیگر است.

فارغ التحصیل لیسانس هنر‌های نمایشی از دانشگاه تهران است، قبل از انقلاب با تئاتر کارش را شروع کرد و حالا دو همسر هنرمند و بازیگر هم دارد

از تئاتر تا دانشگاه

 

در سال ۱۳۴۸ وقتی ۲۳ ساله بود با همکاری دوست اش داریوش فرهنگ با گروه نمایشی پیاده وارد تئاتر شد و در سال ۱۳۵۲ از دانشگاه تهران لیسانس گرفت. یک برادر بنام ناصر دارد که او نیز بازیگر است.

از سینما تا شهرت با سریال

 

در سال ۱۳۵۸ یکسال بعد از انقلاب اسلامی با فیلم زنده باد به کارگردانی خسرو سنایی بازی کرد و در سال ۱۳۶۳ با اولین تجربه خود در تلویزیون با سلطان و شبان به شهرت رسید. کارگردان این سریال داریوش فرهنگ بود و که آقای هاشمی نویسندگی آنرا برعهده داشت و گلاب آدینه و سوسن تسلیمی نیز در این مجموعه حضور داشتند.

از نامزدی تا سیمرغ

 

در سال ۱۳۷۲ بازی زیبای اش در فیلم همسر باعث شد نامزد سیمرغ بلورین شود سپس سال ۷۵ نیز نامزد تندیس بازیگری جشن خانه سینما شد. بسیار از منتقدان، سیمرغ سال ۱۳۷۲ را از آن مهدی هاشمی برای فیلم همسر می‌دانستند که در نهایت به عزت الله انتظامی برای فیلم روز فرشته رسید. آقای هاشمی نهایتا سال ۱۳۸۹ در بیست و نهمین دوره جشنواره فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای فیلم‌های آقا یوسف و آلزایمر گرفت.

ازدواج اول و همسرش

 

مهدی هاشمی حدودا سال ۱۳۵۹ وقتی ۳۴ ساله بود با گلاب آدینه که در سال ۱۳۵۸ با وی سر فیلم سلطان و شبان آشنا شده بود ازدواج کرد.

بیوگرافی گلاب ادینه

 

گلاب آدینه متولد ۲۲ آباد ۱۳۳۲ در تهران فارغ التحصیل لیسانس رشته اقتصاد سیاسی است، وی دختر حسینقلی مستعان (مترجم و داستان نویس) است.

او نیز فعالیت خود را در گروه نمایشی پیاده با مهدی هاشمی و داریوش فرهنگ آغاز کرد و در سریال افسانه سلطان و شبان سال ۵۸ با مهدی هاشمی همسرش همبازی بود.

وی به آموزش بازیگری برای گروه‌های مختلف سنی در مدارس و مؤسسات آموزشی مانند مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان وابسته به صدا وسیما پرداخت و در حال حاضر استاد بازیگر است.

دخترش نورا

 

ثمره این زندگی یک دختر به نام نوراست که او نیز حرفه پدر و مادر را در بازیگری پیش گرفت و با سیاوش اسعدیان کارگردان ازدواج کرده و یک پسر دارد.