جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با اشاره به سخنان گستاخانه شب گذشته رئیس جمهور آمریکا، گفت: مطمئنا این‌گونه نخواهد بود که «یک نفر در آن سوی دنیا که دوست دارد او را دیوانه بخوانند» و البته به نظر ما هم غیر از این نیست، بیاید و برای سپاه ما تصمیم بگیرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

وی با بیان اینکه سپاه یک نهاد رسمی و با سابقه‌ای 40 ساله در نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: سوابق سپاه کاملا روشن است و نکته پنهانی در آن وجود ندارد. فرماندهی سپاه با مقام معظم رهبری است و ما تنها تابع تصمیمات ایشان هستیم. ضمن اینکه قانون نیز چهارچوب فعالیت‌های سپاه را مشخص کرده و سپاه بر اساس همین چهارچوب‌ها اقدامات خود را دنبال می‌کند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه همچنین با بیان اینکه «حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی» و «کمک به مظلومین جهان بر اساس سیاست‌های داخلی اتخاذ شده» دو وظیفه اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: اظهارات شب گذشته رئیس جمهور آمریکا درباره سپاه و همچنین قرار گرفتن سپاه ذیل فرمان اجرایی 13224 توسط وزارت خزانه داری آمریکا، به هیچ عنوان از کارها و فعالیت‌های سپاه کم نخواهد کرد.

وی با اشاره به اظهارات شب گذشته رئیس جمهور کشورمان تاکید کرد: باید با وحدت کار را به پیش ببریم تا دشمنان احساس نکنند می‌توانند بین نهادهای انقلابی شکاف ایجاد کنند و آن شکاف را مورد سوءاستفاده قرار دهند.

27214