موضع فراکسیون امید مجلس درباره برنامه‌های پیشنهادی و صلاحیت 2 وزیر پیشنهادی علوم و نیرو صبح فردا در شورای مرکزی این فراکسیون اعلام خواهد شد.

موضع فراکسیون امید درباره 2 وزیر پیشنهادی فردا اعلام می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین نشست شورای مرکزی فراکسیون مجلس شورای اسلامی صبح فردا یکشنبه (7 آبان 96) به منظور بررسی صلاحیت و برنامه‌های 2 وزیر پیشنهادی علوم و نیرو برگزار می‌شود.

به گفته سید ابوالفضل موسوی بیوکی عضو فراکسیون امید مجلس قرار است در نشست فردا توضیحات و دفاعیات رضا اردکانیان وزیر پیشنهادی نیرو و منصور غلامی وزیر پیشنهادی علوم جمع‌بندی شده و نهایتاً طی پیامی به اعضای فراکسیون و همچنین عمومی اعلام شود.

وی در ادامه اعلام کرد که فراکسیون صبح فردا نهایتاً مواضع رسمی خود را درباره 2 وزیر پیشنهادی اعلام خواهد کرد اما در حال حاضر براساس اجماع نظرات اعضا، نظر فراکسیون نسبت به وزیر نیرو مثبت و در رابطه با وزیر پیشنهادی علوم نیز نظرات مختلف است و هنوز در این رابطه به جمع‌بندی مشخصی نرسیده‌ایم.

موسوی بیوکی همچنین عنوان کرد: فراکسیون در رابطه با رأی اعتماد 16 وزیر کابینه دوازدهم نیز چنین جلسه‌ای برگزار کرده و پس از جمع‌بندی و نظر نهایی فراکسیون، موضع فراکسیون به اعضا اطلاع داده شد که این روال درباره 2 وزیر پیشنهادی علوم و نیرو هم صدق می‌کند.

منبع/ فارس