کواکبیان: به قیافه‎ احمدی‎نژاد نمی‎خورد مدافع آزادی باشد/ آنها که مدعی نظر امام زمان به او بودند چرا ساکت اند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

- یکی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس با اظهار تعجب از اینکه هیچ یک از نمایندگان در جلسه امروز مجلس واکنشی به سخنان محمود احمدی‎نژاد نداشته است، گفت: خوشبختانه ما اصلاح طلبان، تکلیفمان با او روشن است، تعجب من از سکوت اصولگراهاست.

به گزارش مثلث آنلاین ، مصطفی کواکبیان نماینده تهران در تذکری در پایان وقت جلسه علنی امروز با اشاره به نامه شب گذشته احمدی‎نژاد به رهبری، گفت: او به زمین و زمان توهین کرده، از جمله به نمایندگان خانه ملت، اما عجیب است که کسی پاسخی به او نمی‎دهد. البته ممکن است بگویند که او ارزش جواب دادن ندارد!

وی با بیان اینکه خوشبختانه تکلیف اصلاح طلبان از مجلس هشتم با او مشخص بوده، ادامه داد: از اصولگراها متعجبم که برخی از آنها پیش از این می‌گفتند که امام زمان(عج) به او نظر دارد، اما الان در قبال سخنان وی سکوت می کنند! قوه قضاییه هم که می گوید بعدا می فهمید چرا سکوت کردیم.
کواکبیان افزود: اما من می‎خواهم از شان مجلس و نمایندگان مردم در قبال سخنان او دفاع کنم. برای همین هم به آقای احمدی‎نژاد می‎گویم که قیافه شما به دموکراسی و آزادی و مقابله با تخلفات و قانون اساسی نمی خورد! دیگر به مجلس توهین نکن!

منبع/ خبرآنلاین