دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: جمهوری اسلامی برای دفاع از خودش نه از کسی اجازه می گیرد و نه اجازه دخالت دیگران در کار خودش را می دهد.

ولایتی: جمهوری اسلامی برای دفاع منتظر اجازه دیگران نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین ، علی اکبر ولایتی دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی صبح امروز در حاشیه همایش طلوع حقیقت و سالگرد صدور نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی، گفت: مقام معظم رهبری از پیش از انقلاب در پی ترویج اسلام راستین بودند و در پیش از انقلاب در جهت انجام رسالتی که احساس می کردند در جهت نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی فعالیت می کردند.ترجمه آثاری از سید قطب و تالیف کتابی درباره مسلمانان هند توسط ایشان شاهد این مسئله است.

ولایتی با بیان اینکه آیت الله خامنه ای دوره ریاست جمهوری هم در جهت وحدت مسلمانان فعالیت کردند، گفت: در دوره رهبری نیز با افرادی که دنبال تفرقه بودند مبارزه می کردند و همچنین با گروهک هایی مثل داعش هم در عمل مقابله کردند و هم تبیین کردند که نگذازند چهره خشنی از اسلام نشان داده شود چراکه خود امریکایی ها اذعان به پدید آوردن داعش کردند.

دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به اینکه ایشان بیشتر اهتمام را به نابودی داعش داشتند که بحمدالله این کار تا حد زیادی انجام شد، گفت: نامه رهبری نقش بسیار مهمی در آگاهی جوانان مغرب زمین داشت.

ولایتی در پاسخ به پرسشی درباره ادعای غربی ها برای مذاکره بر سر توان موشکی ایران، تصریح کرد: اینها از اول انقلاب تلاش کردند به جای مردم ایران تصمیم بگیرند. مردم ایران اگر می خواستند دیگران تصمیم گیر باشند انقلاب نمی کردند.

وی افزود: در حکومت ما مردم هستند که تصمیم گیرند و غربیها فکر می کنند می توانند نفوذ از دست رفته خود را به دست آورند. جمهوری اسلامی برای دفاع از خودش نه از کسی اجازه می گیرد و نه اجازه دخالت دیگران در کار خودش را می دهد.
منبع/تسنیم