اقشار مختلف مردم کرمانشاه روز چهارشنبه با حضور در یک راهپیمایی گسترده به ناآرامی های اخیر 'نه' گفتند و بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی، امام و رهبری و نظم و امنیت جامعه اعلام کردند.

مردم کرمانشاه با شرکت در یک راهپیمایی باشکوه ناآرامی های اخیر را محکوم کردند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین؛ این راهپیمایی که با حضور پرشور همه اقشار مردم از ساعت 10 صبح از چهار راه مدرس تا میدان آزادی برگزار شد، راهپیمایان با سر دادن شعارهایی انزجار خود را از ساختارشکنان و افرادی که امنیت عمومی جامعه را به خطر می اندازند، اعلام کردند.
راهپیمایان با حمل پلاکارد، دست نوشته و پارچه نوشته هایی اعلام کردند که با هر گروه، افراد و دسته هایی که بخواهند ناامنی ایجاد کنند و جامعه را به هرج و مرج بکشانند، مقابله خواهند کرد.
راهپیمایان در حالی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند، شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، مرگ بر وهابی و مرگ بر تکفیری سر می دادند.
حزب الله بیدار است از آشوبگر بیزار است، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، آشوبگر این آخرین پیام است، ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم از دیگر شعارهای راهپیمایان بود.
حساب معترض با ضد انقلاب جدا است و ما همه مدافعان ولایتیم از دیگر نوشته هایی بود که در دست راهپیمایان مشاهده می شد.
پوسترها و عکس هایی از امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، پرچم جمهوری اسلامی ایران، پرچم های بزرگ به رنگ سفید و سبز نیز در دست راهپیمایان خودنمایی می کرد.
محل تجمع راهپیمایان میدان آزادی کرمانشاه بود که در آنجا جمعی از مداحان و شاعران با سر دادن شعارهای انقلابی، دینی و ارزشی جمعیت را با هم برای دفاع از اسلام، انقلاب و ارزش های اسلامی هماهنگ می کردند.
یا حسین (ع)، ابوالفضل علمدار خامنه ای را نگه دار و حزب الله بیدار است از آشوبگر بیزار است از دیگر شعارهایی بود که در محل تجمع راهپیمایان سر داده شد.
در محل تجمع از حضور مردم اهل تسنن، اهل حق و اهل تشییع و اقلیت های دینی حاضر در راهپیمایی قدردانی شد و حضور آنان نمادی از وحدت ملت ایران در برابر ضد انقلاب و دشمنان این مرز و بوم اعلام شد.
مردم سرمایه های اصلی انقلاب اسلامی در این راهپیمایی همانند دیگر آئین های ملی و ارزشی حضور پرشور و باشکوهی داشتند و ثابت کردند که با هر نوع هنجارشکنی و هتاکی به مقدسات اسلامی و ارزشی مخالف هستند.
یادی از پاکبانان زحمتکش شهرداری کرمانشاه از دیگر بخش های این برنامه بود که رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از زحمات آنان در چند روز اخیر قدردانی کرد.
عباس سروری همچنین از صبر و بردباری کسبه، دستفروشان و اصناف و بازاریان در چند روز اخیر نیز تقدیر کرد و افزود: در تجمعات و ناآرامی های چند روز گذشته اصناف و بازاریان آسیب هایی دیدند که از آنها پوزش می خواهیم.
وی از تلاش ها و زحمات نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج، ارتش و نیروهای امنیتی در برقراری امنیت شهر نیز قدردانی کرد و گفت: به نمایندگی از مردم غیور کرمانشاه از تمام این تلاشگران تشکر می کنم.
راهپیمایان همچنین شعار می دادند که محارب مسلح اعدام باید گردد و خواستار مجازت وطن فروشان خائن شدند.
بخش پایانی این راهپیمایی قرائت قطعنامه ای در پنج بند بود که در آن به لزوم مقابله با مفسدان اقتصادی، کنترل بازار و مقابله با بیکاری و گرانی تاکید شد.
در این راهپیمایی باشکوه مدیران دستگاه اجرایی استان حضور داشتند و آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در پیشاپیش آنها حرکت می کردند.
براساس گزارش خبرنگاران ایرنا نظیر این مراسم امروز در دیگر شهرستان های استان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.