رئیس شورای شهر تهران گفت: گزارشی از سازمان بازرسی کل کشور دریافت کردیم که یکی از شرکت‌های وابسته به نام رسا تجارت به شهرداری بدهکاری دارد و معاونت مالی و اقتصادی شهردرای نیز گزارش را تایید کرده است.

اعداد و ارقام بدهی و طلب شهرداری از بنیاد تعاون سپاه مشخص است/نباید موضوع را سیاسی کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایلنا، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اطلاعیه بنیاد تعاونی سپاه اعلام کرده بود بنیاد تعاون سپاه بدهی‌ای به شهرداری تهران ندارد، گفت: لزومی برای صحبت در این خصوص نداریم. اعداد و ارقام بدهی مشخص است و شهرداری مدعی داشتن طلب از یکی از ارگان‌های وابسته به بنیاد تعاون سپاه است.

وی ادامه داد: گزارشی از سازمان بازرسی کل کشور دریافت کردیم که یکی از شرکت‌های وابسته به نام رسا تجارت به شهرداری بدهکاری دارد و معاونت مالی و اقتصادی شهردرای نیز گزارش را تایید کرده است.

رئیس شورای شهر با اشاره به جلسه هم‌اندیشی اعضای شورا با شهردار که یکشنبه برگزار شد، افزود: در آن جلسه در این خصوص صحبت کردیم و قرار شد شهردار بررسی‌های لازم را انجام دهد. در هر صورت لازم است بنیاد تعاون شهرداری تهران در این خصوص باهم در آرامش صحبت کنند. در هر صورت یک طلب مطرح است و باید به جای سیاسی کردن در آرامش آن را پیگیری کنیم.

رئیس شورای شهر در پاسخ به این سوال که آیا در مورد طرح تحقیق و تفحص از همشهری که توسط تعدادی از نمایندگان مجلس مطرح شده اطلاعی دارد یا خیر افزود: من از این موضوع خبر نداشته و شخصا هم درخواستی نکردم.

ادامه دارد...