عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آیا باید یکی از مشکلات رنجش‌آور این کشور مشکل گوشت باشد؟ آقایان مسئول کجا هستید و کجا می‌روید و چه می‌کنید؟

عضو مجلس خبرگان: آقایان مسئول در قبال مشکل رنجش‌آور «گوشت» چه می‌کنید و کجا هستید؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 آیت‌الله سیداحمد حسینی‌خراسانی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: همواره در طول تاریخ خلقت انسان براساس اسناد و مدارک وحیانی و به حکم تجربه مسلم و قطعی تاریخی، در عرصه مصاف حق و باطل و جنگ رحمان و شیطان و مبارزه موحدان و مشرکان و ستمگران و زورگویان، این چنین بوده که زورمداران، ستمگران، فرعونیان، نمرودیان و همه طاغوت‌ها برخوردشان با ملت‌ها برخورد زورگویانه و تهدید‌آمیز بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه منطق جبهه ستم همواره تهدید بوده و حرفشان این بوده که اگر بندگی ما را قبول نکنید و زیر بار سلطنت ما نروید و خواسته ما را عملی نکنید دستتان را قطع می‌کنیم تصریح کرد: این شعار زورگویان در طول تاریخ است؛ آنها می‌گویند به زشت‌ترین شیوه شما را شکنجه می‌کنیم تا عبرتی برای دیگران باشید.

حسینی بیان کرد: این مطلب در طول تاریخ و در عرصه مبارزه میان حق و باطل رایج بوده و تجربه تاریخ نیز این را نشان می‌دهد که منطق دیکتاتورها این است؛ این همان منطق جباران است که همواره در برابر سفیران الهی و مردان آسمانی و انسان‌های نورانی چنین جرثومه‌های فساد و فسق و ستمی وجود داشته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه همواره در برابر هر موسی(ع)، فرعونی بوده است تاکید کرد: ظالمان رسوا می‌شوند و پیروزی با جبهه حق است و منطق حضرت زینب(س) نیز همین بوده است؛ همه بدخواهان نظام جمهوری اسلامی در سراسر جهان اعم از آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها و انگلیسی‌ها و هم پیمانان آنها بدانند در برابر تهدید و تحریم و در برابر زورگویی و پیمان شکنی آنها سخن ما همان سخن حضرت زینب(س) است.

حسینی تصریح کرد: دشمنان حقیرتر و پست‌تر و کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند به این ملت آسیب برسانند؛ شما(دشمنان) کوچک‌تر از آن هستید که بتوانید جلوی حرکت شتابان این نظام را بگیرید و نمی‌توانید به این نظام مقتدر ضربه و آسیب وارد کنید و حقیرتر از آن هستید که بتوانید این ملت را از مسیر انتخاب شده خود منحرف کنید و این سخن، پاسخ این زیاده‌خواهی‌ها و تحریم‌ها است.

وی گفت: آمریکا همان‌طوری که امام ما فرمود و رهبر حکیم نیز فرمودند هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و در این شبهه نداریم؛ آن چرا که رهبری فرزانه و حکیم انقلاب در همین مکان مبارک در سخنرانی روشنگرانه و آموزنده و حکیمانه فرمودند باید مدنظر داشته باشیم؛ شعار سال گذشته و سال‌های گذشته یعنی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در کنار رونق تولید توسط کارگزاران و مسئولان و دولتمردان نظام باید به صورت جدی پیگیری و عملیاتی شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر ملت و مسئولان پشت سر رهبری در صف واحد با اراده‌ای محکم و عزمی راسخ بخواهند مشکلات موجود در کشور به ویژه مشکل اقتصادی مردم بانجابت را حل کنند یقین داریم هیچکس توان ممانعت نخواهد داشت. در بیانیه گام دوم رهبری نظام فرمودند همه و به ویژه مسئولان باید این اصل به یادگار مانده از امام را باور کنیم که ما می‌توانیم مشکلات کوچک پیش پاافتاده را حل کنیم.

احضار پوری حسینی به دادسرای اردبیل به اتهام بدهی 140میلیارد ریالی بابت خرید مجتمع گوشت اردبیل
بدهی 140 میلیارد ریالی مجتمع گوشت اردبیل اثبات شد
روزانه 20 تا 30 تن گوشت منجمد در استان یزد توزیع می‌شود

حسینی گفت: از دشمن جز دشمنی انتظار داشتن کمال خامی است؛ مسئولان محترم بدانند ما دعاگو و خیرخواه آن‌ها هستیم و دوستشان داریم اما از این مسئولان گلایه‌مند هستیم؛ یک نظام مقتدر که قدرت‌های شیطانی را به چالش کشیده باید مشکلی به عنوان گوشت در حد یک بحران داشته باشد؟ به خود اجازه نمی‌دادم از این مشکل نام ببرم اما می‌بینم این مشکل همه جا هست. آیا باید یکی از مشکلات رنجش‌آور این کشور مشکل گوشت باشد؟ آقایان مسئول محترم کجا هستید و کجا می‌روید و چه می‌کنید؟

وی افزود: بنده به عنوان یک طلبه از حوزه علمیه قم مطالبه مردم را به شما ابلاغ می‌کنم و باید مطالبه‌گر باشیم و باید از زبان مردم بگوئیم تا شما بشنوید اما شما می‌گوئید تا چه کسی عمل کند؟ شما باید عمل کنید. رهبری حکیم انقلاب فرمود و بارها تکرار کردند که ما در این کشور مشکل لاینحل نداریم. خود مسئولان محترم نیز تصدیق کردند. سئوال این است که ما در کشور پاره‌ای مشکلات ساده پیش پا افتاده داریم یا خیر؟ اگر مسئولان بگویند نداریم نقض گفته خودشان است و اگر می‌توانند حل کنند چرا این اتفاق رخ نمی‌دهد؟ امیدوارم این خروش ملت با الهام از قرآن و خاندان عترت و با تبعیت از قهرمان تاریخ عاشورا در برابر زورگویان که ایستاده‌ایم مسئولان را به همت وا دارد و مردم را نیز دعوت کنند زیرا مردم ثابت کردند پای کار هستند.