مثلث آنلاین: رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بازدید میدانی از مناطق سیل‌زده استان گلستان که با همراهی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان در حال انجام است گفت: به مردم عزیزمان قول می‌دهیم که اگر قصور و تقصیری در این رابطه وجود داشته باشد قطعاً رسیدگی خواهد شد.

بی‌توجهی مراجع ذی‌صلاح به 5 گزارش سازمان بازرسی / حضور کم‌رنگ مسئولین اجرایی در صحنه محسوس است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس، قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران در بازدید میدانی از مناطق سیل‌زده استان گلستان گفت: به مردم عزیزمان قول می‌دهیم که اگر قصور و تقصیری در این رابطه وجود داشته باشد قطعاً رسیدگی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خانه‌ها در محاصره آب قرار گرفته است و مردم نمی‌توانند از منازلشان خارج شوند، از نیروهای بسیج، سپاه، ارتش و ناجا قدردانی کرد و افزود: نیروهای مسلح امکانات خوبی را برای مردم فراهم کرده و کمک‌های اولیه در اختیار افراد سیل‌زده قرار گرفته است.

این مقام قضایی با انتقاد از اینکه مسئولان اجرایی مشغول جلسه هستند و حضور کم‌رنگی در صحنه دارند، اضافه کرد: استاندار استان نباید به هر دلیلی حتی اگر دلیل موجهی نیز داشت استان را ترک می‌کرد.

قاضی سراج همچنین گفت: از سال 92، 5 گزارش مستند به استاندار، فرماندار و مراجعی که باید اصلاح امور کنند ارائه کردیم اما متأسفانه توجه لازم به گزارش سازمان بازرسی نداشتند.

انتهای پیام/