فرماندهان نیروی زمینی، سازمان بسیج و مرکز راهبردی سپاه در پیام های جداگانه‌ای انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی سپاه را تبریک گفتند.

پیام تبریک فرماندهان سپاه به سرلشکر سلامی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم ، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتصاب سرلشکر پاسدار برادر حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
 

تن پیام تبریک فرمانده نیروی زمینی سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

در سالروز میلاد فرخنده قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج) ترفیع به درجه سرلشکری و نیز انتصاب جنابعالی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) که نشانگر حسن اعتماد معظم له و نیز تعهد ، شایستگی، توانمندی و تجربیات ارزشمند آن برادر بزرگوار طی سال‌های متمادی ایفاء تکلیف در مسئولیت‌های کلان و خطیر فرماندهی و مدیریتی این نهاد انقلابی است را به جنابعالی و تمامی پاسداران عزیز و سرافراز صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده سلامتی و توفیق روز افزون شما را در تداوم مسیر رشد و تعالی نهاد مقدس سپاه و تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی تحت عنایت خاصه حضرت ولیعصر (عج) و زعامت و فرماندهی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز ، طی پیامی انتصاب‌ سرلشکر حسین سلامی را به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را که توسط فرمانده معظم کل قوا صورت پذیرفت را تبریک گفت.

بسمه تعالی

برادر ارجمند سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام‌علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد و احترام

اینجانب انتصاب شایسته جنابعالی را از سوی فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) به سمت فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مبیّن مراتب درایت، تعهّد و همچنین مهر تأییدی بر تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدت‌های مخلصانه شما می‌باشد را از سوی خود و آحاد بسیجیان تبریک عرض می‌نمایم.

جنابعالی از برادران ولایی، انقلابی، استکبارستیز و درعین‌حال فردی دانشمند و دارای نگاه عالمانه به مسائل کلان کشور، منطقه و جهان می‌باشید و ان‌شاءالله در دوران مسئولیت شما شاهد ارتقاء توانمندی‌های همه‌جانبه و آمادگی در همه بخش‌ها و همچنین اعتلای بسیج به معنای واقعی بر اساس طرح جامع بسیج، ابلاغی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در تمام عرصه‌ها خواهیم بود.

دوام توفیقات شما را در ظلّ توجهات حضرت ولی‌عصر (عج ا... تعالی فرجه الشریف) از محضر حق‌تعالی مسئلت دارم.

همچنین دریادار پاسدار علی اکبر احمدیان رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در پیامی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار برادر حسین سلامی

با سلام و تحیات؛

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت "فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" با حکم مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) که بیانگر قابلیت ها و توانمندی ها ی متکثر آن برادر خردمند، انقلابی و ولایتمدار است، را تبریک عرض می نمایم.

بی تردید حسن اعتماد معظم له و شایستگی‌ها و تجربه اندوزی های ارزنده و مشهود ناشی از نقش آفرینی های دیرین راهبردی در سطوح مختلف مدیریتی از قرارگاه نوح در دوران دفاع مقدس تا به امروز و نیز عیار ممتاز در منظومه "ایمان، معرفت، شجاعت، دانش و تفکر و انس با قرآن و تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و اشراف نافذ بر اردوگاه دشمنان انقلاب و نظام و الزامات و مقتضیات ماموریتی فراروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی"؛ پشتوانه مستحکمی برای تحقق انتظارات ترسیم شده در حکم انتصاب جنابعالی به شمار می‌رود.

موفقیت و سربلندی روزافزون آن سردار خوشنام و بصیر در این سنگر مهم و حساس، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم ( ارواحناه فداه) و اطاعت از نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.