مثلث آنلاین: نماینده ولی فقیه در سپاه قمربنی‌هاشم(ع) گفت: امام خمینی(ره) انقلابی را در ایران پی‌ریزی کرد که ستون‌های آن را هیچ‌کس نمی‌تواند بلرزاند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد سید امان‌ا.. حسینی صدر امروز در ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و راهپیمایی روز قدس با اشاره به حادثه سیل در اوایل سال 98، گفت: اینکه سیلِ مردم برای حمایت از هم‌وطنان راهی مناطق سیل‌زده شد، نشان‌دهنده تربیت مردم در مکتب اهل بیت علیهم السلام است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قمربنی‌هاشم(ع) بیان کرد: امام خمینی(ره) انقلابی را در ایران پی‌ریزی کرد که ستون‌های آن را هیچ‌کس نمی‌تواند بلرزاند، امام خمینی(ره) احیاگر اصل ولایت فقیه در ایران بود و ولایت فقیه حقیقتی است که سالیان زیادی مورد غفلت قرار گرفته بود.

وی افزود: بایستی در مراسم بزرگداشت امام‌خمینی(ره) همایش‌هایی با مفهوم تببین انتصاب مقام معظم رهبری برگزار شود، اینکه چه فردی شانیت حکومت بر مردم و امت اسلامی را داشته‌است.

حسینی صدر با اشاره به اقدامات و حرکت‌های ناشیانه امریکا و رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: امروز فلسطین به نیروی نظامی نیاز ندارد و قدرت فلسطینیان تنه به قدرت‌های دنیا می‌زند و با اشاره به صحبت‌های امام و رهبری، فلسطینیان همچنان تا پیروزی کامل استقامت می‌کنند.