وزیر کشور گفت: تلاش و برنامه ریزی دشمن برای تبدیل کردن سال ۹۷ به جریان های اعتراضی و بی ثبات کردن امنیت در کشور با توجه به هزینه‌ کرد منابع و اجماع‌سازی به دلیل هوشیاری مردم و نیروی انتظامی تحقق نیافت.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان و مدیران ناجا امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد. عبدالرضا رحمانی‌فضلی جانشین فرمانده معظم کل قوا در امور ناجا و وزیر کشور در این همایش اظهار داشت: در ابتدا از همه عزیزان در نیروی انتظامی به خاطر همه تلاشی که در سال گذشته داشتند، تشکر می‌کنیم.

وزیر کشور به رخدادهای سال ۹۷ پرداخت و تصریح کرد: در سال ۹۷ با همه فراز و فرودهایی که با آن مواجه بودیم توانستیم ضمن حفظ اقتدار و انجام مأموریت‌ها و وظایف نیروی انتظامی که برقراری امنیت و سهولت خدمات‌دهی و نظم و انضباط در ارائه خدمات است در کنار سایر حوزه ها به مردم خدمت کنیم.

رحمانی فضلی به گزارش فرمانده ناجا پرداخت و اظهار داشت:در حوزه‌های مختلف با موضوعاتی مواجه بودیم که عمده آن برنامه‌ریزی توسط دشمنان با نظام تبلیغاتی و هزینه کردن منابع زیاد پول و اجماع سازی بود که به لطف خدا  دشمنان موفق نشدند.

وی گفت:دشمن با تحلیل غلط از وقایع دی ۹۶ به خود نوید داد و تلاش و برنامه‌ریزی کرد که ۹۷ را تبدیل به جریان‌های اعتراض آمیز و بی ثبات کردن امنیت در کشور کند اما با توجه به  تبلیغات زیاد و  هزینه‌های که انجام دادند موفق نشدند.

رحمانی فضلی افزود: دشمنان با حجم انبوه عملیات روانی و هزینه کرد بنا داشتند در سال ۹۷ با شدت در حجم وسیع و با اعتراضات فراوان این مسائل را ساماندهی کنند که با لطف خدا و هوشیاری مأموران امنیتی و انتظامی و با برنامه‌ریزی شورای تامین و شورای عالی امنیت علیرغم همه توافق‌ها نتوانستند برنامه‌هایشان را محقق کنند.