امام‌جمعه موقت تهران گفت: فشارهای استکبار جهانی برای ما تازگی ندارد و این فشارها عکس‌العمل آن‌ها نسبت به عزت خواهی و باج‌ ندادن ماست.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به اینکه هجمه‌های استکبار جهانی به ملت و کشور ما تازگی ندارد، اظهار کرد: فشارهای استکبار جهانی در حقیقت عکس‌العمل آن‌ها نسبت به عزت خواهی و باج ندادن ملت و کشور است.

امام‌جمعه موقت تهران بابیان اینکه در طول 40 سال گذشته سختی‌ها ما را آب‌دیده کرده است، افزود: دست استکبار جهانی از منافع ما قطع‌شده است و به همین علت با ما دشمنی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از اینکه ملت در کنار نظام ایستادند، ناراحت هستند و تلاش می‌کنند برای ناامید کردن، ملت ، را می‌خواهند تحت‌فشار قرار دهند، ابراز کرد: این انقلاب و نظام متعلق به ملت است، بنابراین با توجه به اینکه مردم در جنگ، مشکلات و سختی‌ها صبورانه ایستادند و دست از حمایت و پشتیبانی از نظام، انقلاب و رهبری برنداشتند، ضرورت دارد مسؤولان نیز در کنار مردم باشند و در راستای رفع مشکلات آنان گام بردارند.

حجت‌الاسلام صدیقی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی یک برنامه حساب‌شده و عزت ساز است، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب سال‌هاست که موضوع اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار قراردادند و مسؤولان را به این مهم دعوت کردند تا کمر همت ببندند و باکار جهادی کار از رفاه‌زدگی فاصله بگیرند و در کنار یکدیگر برادرانه کار کنند اعتماد مردم را جلب و به دولت خط بدهند.

وی بابیان اینکه مسؤولان باید طوری زندگی کنند که مردم احساس تبعیض نکنند، ابراز کرد: اگر مسؤولان دستورات نجات‌بخش، سازنده، نورانی و حکیمانه رهبر انقلاب را نصب‌العین امور خود قرار دهند، مردم نیز به کمکشان می‌آیند و در جنگ اقتصادی مانند جنگ نظامی بر دشمن پیروز می‌شویم.

امام‌جمعه موقت تهران تأکید کرد: تا مادامی‌که وحدت بین ملت وجود داشته باشد و همگان زیر چتر رهبری گوش‌به‌فرمان باشند قطعاً اتفاقی نخواهد افتاد.