امام‌جمعه شهریار با اشاره به عدم عزم راسخ از سوی مسؤولین کشور برای مقابله با مشکلات، متخلفین و عبور کنندگان از خطوط قرمز انقلاب گفت: باید بروکراسی‌های اداری را برای حمایت از تولیدکنندگان در جهت رونق تولید ملی کاهش داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی سالمی امام‌جمعه شهریار ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهریار اظهار داشت: بیش‌ترین آمار دانش‌آموزان در یک شهرستان در کل کشور، متعلق به شهرستان شهریار است و باید برای رشد کمی و کیفی هرچه بیشتر مدارس شهرستان تلاش کنیم تا مسیر علم‌آموزی با موفقیت ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به حادثه شهادت طلبه همدانی افزود: دشمن بنگاه‌های دروغ‌پراکنی علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته و چرا در کشور اجازه وقوع بعضی اتفاقات داده می‌شود که بعدازآن به دنبال علل حادثه برویم، نظارت مسؤولین در کدام قسمت قرار دارد و در انواع آسیب‌های اجتماعی نیز این موضوع صدق می‌کند.

امام‌جمعه شهریار بیان کرد: در ماه مبارک رمضان اماکن، اصناف و تعزیرات بر واحدهای صنفی نظارت بیشتری داشته باشند و با روزه‌خواری علنی برخورد شود و از فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، دادستان شهرستان و مسؤولین تقاضا دارم جلوی این بی‌دینی‌ها و خلاف شرع‌ها را بگیرد و اجازه عرض‌اندام به بی‌حجاب‌ها را ندهید.

سالمی گفت: گویا در کشور عزم راسخی برای مقابله با این‌گونه افراد و کسانی که از خط قرمزهای نظام عبور کرده‌اند، وجود ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید دست کارگران زحمت‌کش را بوسید و شرایط را برای تسهیل فعالیت کارگران فراهم کرد و بوروکراسی‌های اداری جهت حمایت از صاحبان مشاغل کاهش پیدا کند تا زمینه رونق تولید فراهم شود.

انتهای پیام/ش/پ/ی30