یک عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید بر این‌که تنها راه مقابله با دشمن وحدت و همدلی است، گفت: امروز برای رویارویی با دشمن باید همه نهادها و قوای سه‌گانه یکصدا بوده و از ظرفیت‌های کشور استفاده کنند.

راه عبور از تحریم ها چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دیدار رییس جمهور با جمعی از فعالان سیاسی درباره ضرورت وحدت برای رویارویی با دشمن، بیان کرد: امروز دشمن از تمام ظرفیت‌های خود علیه ما استفاده می‌کند. کشورهای اروپایی نیز که در ظاهر مخالف ترامپ هستند اما در عمل با آمریکایی‌ها در یک خط قرار دارند و اهداف یکدیگر را همپوشانی می‌کنند. امروز ما نیز برای رویارویی با دشمن بیش از هرچیز به وحدت نیاز داریم.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز قوای سه‌گانه و نهادها باید با حرکت در یک مسیر و یکصدا از ظرفیت‌های کشور برای رویارویی با دشمن استفاده کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: باید از وحدت و همگرایی که در زمان جنگ و در زمان پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشت الگوبرداری کنیم. بهترین راه برای عبور از گردنه تحریم استفاده از ظرفیت‌های کشور با وحدت است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در پایان گفت: ان‌شاءالله با حرکت در مسیر وحدت و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های کشور در دهه چهارم انقلاب گام‌های بلندتری برخواهیم داشت.