عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: موافقان برجام، مخالفان را به القاب گوناگونی از جمله بی سواد، دلواپس، جنگ طلب خطاب می کردند که الان مشخص شده است که مخالفان برجام نه بی سواد بودند و نه دلواپس بلکه واقع گرا هستند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

احد آزادی خواه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به ضرب العجل 60 روزه شورایعالی امنیت به کشورهای اروپایی عضو برجام و همچنین بیانیه اتحادیه اروپا در این رابطه اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید حول و حوش 6 سال وقت خود را صرف مذاکره کرد و در طول این سالها دائما به این اشتباه دامن می زدند.

دولت بایستی در همان ابتدای راه به فکر ضرب العجل باشد

وی افزود: در طول این سالها اخیربحث های زیادی پیرامون برجام در بین موافقان و مخالفان وجود داشته است و حتی این بحث ها به شکلی اتفاق افتاده است که موافقان برجام، مخالفان را به القاب گوناگونی از جمله بی سواد، دلواپس، جنگ طلب خطاب می کردند که الان مشخص شده است که مخالفان برجام نه بی سواد بودند و نه دلواپس بلکه واقع گرا هستند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس به سخنان رهبر انقلاب در همان موقع تصویب برجام مبنی بر اینکه به آمریکایی ها خوش بین نیستم، اشاره و تصریح کرد: دولت بایستی در همان زمان به فکر ضرب العجل باشد که ما بر اسب تندرو تولید سانترفیوژها سوار بودیم و کشور به سرعت نور در حال پیشرفت بود بنابراین در آن زمان که بسترها آماده بودند می توانستیم ضرب العجل کنیم.

6 سال کشور را به در جا زدن از پیشرفت ها وادار کردند

نماینده مردم ملایر افزود: 6 سال کشور را به در جا زدن از پیشرفت ها وادار کردند و به امید اروپا و آمریکا دل بستیم تا شاید با تنور برجام آبی برای ملت گرم شود اما همه مردم مشاهده کردند که برجام هیچ گره ای از مشکلات کشور را باز نکرده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم به ضرب العجل 60 روزه شورایعالی امنیت به کشورهای اروپایی عضو برجام و همچنین بیانیه اتحادیه اروپا در این رابطه اشاره کرد و گفت: ضرب العجل ایران اگر دیر صورت پذیرفت اما بازهم امیدوار کننده است بنابراین پس از این ضرب العجل کشورمان اتحادیه اروپا هم بیانیه ای را در این رابطه صادر کرده است.

وابستگی ذلت باراروپا به آمریکا بیانگراین است که اروپا هنوز هویت خاصی ندارد

وی افزود: دولت باید عزم جدی تر و قاطعیت بیشتری داشته باشد تا بتواند به خوبی مشکلات بوجود آمده را برطرف کند و قطعا اگر با توکل بر خدا و امید به آینده حرکت کنیم، می توانیم برجام نافرجام را به نفع ملت به پایان برسانیم و حتما اتحادیه اروپا شکست خورده این جریان خواهد بود.

آزادی خواه تاکید کرد: از آنجایی که اروپا می توانست مستقل عمل کند و به دنیا نشان دهد که به صورت مستقل است اما متاسفانه این وابستگی ذلت باراروپا به آمریکا بیانگراین است که اروپا هنوز هویت خاصی ندارد