نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با بیان اینکه باید از حکومت امام حسن مجتبی (ع) درس می گرفتیم گفت: مذاکره با آمریکا مانند مذاکره با معاویه بود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به تاریخ امامت و حکومت امام حسن مجتبی(ع) گفت: باید از تاریخ درس می گرفتیم؛ مذاکره با آمریکا مانند مذاکره با معاویه بود.

امام جمعه کرج بیان کرد: مقام معظم رهبری این مذاکرات را پذیرفت تا با گروهی که اصرار بر موضوع داشتند اتمام حجت کنند؛ پس از مشخص شدن نتیجه برجام گروهی که همواره این امر را حمایت می کردند سکوت پیشه کردند و دفاعی از عملکرد خود ندارند.

آیت الله حسینی همدانی اظهار کرد: سوال داریم که آیا باید این حجم از اشتباهات انجام می شد تا متوجه مخالفت رهبر می شدید؟ البته عده ای هم اکنون نیز بر طبل مذاکره با شیطان خبیث و دوستی با دشمن لجوج می زنند.

وی تصریح کرد: امروز با این همه نهی مقام معظم رهبری و تاکید دلسوزان نظام در رابطه با مذاکرات دوباره، گروهی اصرار و پافشاری بر ارتباط با استکبار دارند و ما این قشر را افرادی قلمداد می کنیم که قصد دارند به نظام ضربه بزنند.