عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا با راه انداختن پروژه دروغین ایران هراسی و با فروش سلاح به کشورهای عربی خزانه خود را از دلارهای عربی پر می کند و گاو شیرده خود را به این بهانه می دوشد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملتتصریح کرد: آمریکا دو سیاست قدیمی را دوباره در مورد ایران کلید زده است یکی ساختن یک صدام جدید از میان رهبران عربی برای مقابله با ایران به طوری که سلاح های جدید خود را با قیمت های نجومی در اختیار آنها می گذارد و آنها را به  جنگ نیابتی تشویق می کند و دیگری سیاست 11سپتامبر سازی.

وی افزود:آمریکایی ها با به راه اندازی قائله ی 11 سپتامبر بهانه ای پیدا کردند تا به عراق و افغانستان تهاجم کنند و از این طریق سیاست های خود را دنبال کنند و در مواجهه با ایران هم به دنبال چنین بازی ای هستند به همین است به اتفاقات فجیره دل بسته بودند و روی آن تبلیغات راه انداختند.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران هرگز تهدیدی برای منطقه و کشورهای همسایه نبود و در هیچ جای دنیا آغاز کننده جنگ نبوده است و آمریکایی ها هم این را خوب می دانند لذا برای راضی کردن افکار عمومی جهان به دنبال بهانه هستند،یک روز سلاح اتمی را بهانه می کنند روز دیگر تروریست و روز دیگر ایران را تهدیدی برای امنیت اعراب معرفی می کنند