نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز انقلاب اسلامی و امت ما زنده است و استکبار مرگ تدریجی خود را با انقلاب اسلامی قطعی دانسته و اعتراف می‌کند. زیرا این قانون الهی است که جبهه حق بر جبهه باطل پیروز شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 حجت الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی عصر امروز ۱۳ خردادماه در آئین ویژه سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) در مصلی امام علی علیه السلام شهر کرمان با بیان اینکه امام راحل بر ما حق حیات دارد که به ما حیاتی داد از جنس حیاتی که پیامبر صلی الله علیه و آله داد، اظهار کرد: این نص قرآن کریم است که یکی از کارکردهای دین حیات بخشی است و انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل تولد جدید اسلام ناب بود.

وی با اشاره به اینکه با انقلاب اسلامی و انقلاب امام، اسلام حیات پیدا کرد و با حیات اسلام ما زنده شدیم، افزود: در فرهنگ دینی ما انسان بدون دین، شریعت و معارف اسلامی مُرده است، نه مرده نباتی بلکه مرده انسانی. حیات طیبه فقط در پرتو ایمان و عمل صالح به دست می‌آید و انسان را در افقی بالاتر از افق فرشتگان عالم قرار می‌دهد و انسان را به مقام خلیفه‌اللهی می‌رساند.

حاجی‌صادقی تصریح کرد: این حیات طیبه با دینی به دست می‌آید که حاکمیت را در صحنه زندگی انسان در دست خدا ببیند و ولایت الله بر انسان حکومت کند که از این دین قبل از انقلاب پوسته‌ای داشتیم و حقیقت دین با انقلاب اسلامی زنده و احیا شد.

وی بیان کرد: ما خود را مدیون امام می‌دانیم و این حیات عزتمند امروز، سربلندی و تن ندادن به ذلت استکبار دشمنان را در پرتو حیات الهی می‌دانیم. روحیه عاشورایی، فرهنگ مقاومت و بیداری اسلامی در سراسر جهان را نتیجه حیات طیبه‌ای می‌دانیم که با انقلاب اسلامی امام به ما هدیه شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی حیات طیبه آورد و مهم این است این حیات طیبه را حفظ کنیم و تداوم ببخشیم و نگذاریم بار دیگر راهزنان و دشمنان این حیات را از ما بگیرند و باید مراقب این حیات بود.

وی افزود: در صراط مستقیم ماندن، از حضور در صراط مستقیم دشوارتر است و کسانی به سعادت می رسند که علاوه بر حضور در صراط مستقیم، در آن بمانند. استقامتی که قرآن کریم معنا کرده استقامت فکری و استقامت در عمل است که و در برابر حمله فرهنگی دشمن با جهاد کبیر به میدان بیاییم.

حاجی‌صادقی با تاکید بر اینکه استقامت فکری این است که هجمه شبهات و دشمنان فکری و اعتقادی، آنها را متزلزل نکند و روحیه انقلابی را از دست ندهند و پشیمان نباشند از اینکه لانه جاسوسی امریکا را فتح کردند، بیان کرد: جامعه مؤمن و زنده چنین ویژگی‌هایی دارد و امام و انقلاب این را برای ما آورد و نباید بگذاریم این جامعه بمیرد و دچار فرسودگی شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر چه بگذرد این مردم وفادار، می‌دانند عزت، سربلندی، افتخار حسینی بودن به معنای واقعی را از انقلاب دارند و این مردم ۴۰ سال است که همه فتنه گران و معاویه صفتان استکباری را دیده‌اند اما با بصیرت و روحیه جهادی در همه صحنه‌ها زنده مانده‌اند.

 

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی و امت ما زنده است و استکبار مرگ تدریجی خود را با انقلاب اسلامی قطعی دانسته و اعتراف می‌کند. زیرا این قانون الهی است که جبهه حق بر جبهه باطل پیروز شود.

حاجی صادقی اظهار کرد: امروز رژیم اشغالگر قدس که روزی شعار نیل تا فرات می‌داد، انواع موانع را از جمله دیوارهای بتنی را خیلی بزرگ‌تر از دیوار چین دور خود می‌گذارد که حزب اللهی‌ها به آن حمله نکنند و گنبد آهنین می‌سازد و گنبد آهنین آنها قدرت مقاومت ندارد.

وی بیان کرد: رژیم اشغالگری که ظرف چند روز همه ارتش‌های عربی را در هم شکست حالا به قول خودش نمی‌تواند در مقابل گروه پارتیزانی حزب الله در ۳۳ روز مقاومت کند و امسال با گذشت ۴۸ ساعت با اعتراف به شکست عقب نشینی کرد.

حاجی صادقی افزود: این رژیم اشغالگر در شکست اخیر نگفت آتش بس را می‌پذیرم، بلکه گفت شرایط جبهه مقاومت را پذیرفت و تسلیم شد و امروز سنگ در دست فلسطینی‌ها، مقاومت یمنی‌ها نتیجه انقلاب اسلامی است که باید این ها را زنده نگه داشت و حیات انسانی و طیبه ما با حیات انقلاب پیوند خورده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران و نظام ولایی امام برای نخستین بار در طول تاریخ ۴۰ ساله شد در حالی که انبیا گذشته و پیامبر اسلام نظام و حاکمیت الهی را مستقر کردند اما استمرار نیافت و سوال این است چه شد مسلمانان از حقیقت دین فاصله گرفتند و امام حسین را به شهادت رساندند و به نام دین کربلا درست کردند؟

وی افزود: علت ماندگاری انقلاب این است که بعد از امام (ره) کسی سکانداری انقلاب را به دست کسی قرار گرفت که از جنس امام بود و این تحلیل دشمنان است که این انقلاب نمی شکند زیرا جانشین امام راحل گفت هدف و راه ما هدف و راه امام است و این فرد تربیت شده مکتب امام بود.

حاجی صادقی با اشاره به هدایتگری‌های بصیر، شجاعانه و قاطع مقام معظم رهبری خطاب به مسؤولان گفت: با هیچ کدام از شما دشمنی نداریم. اما گلایه داریم و حرفمان این است که تجربه را ببینید، هر کجا به تدابیر و هدایت‌های رهبری ملتزم بودید، دشمن عقب رفت و موفق بودید و هر جا عمل نکردیم، آسیب دیدیم.

وی تصریح کرد: در نظام اسلامی، سیاست گذار و نظریه پرداز، ولایت است و همه مسؤولان و قوا و نیروهای مسلح باید ولایت مدارانه در اندیشه و عمل باشند و بفهمند اراده رهبری چیست به همان عمل کنند.

حاجی صادقی اظهار کرد: اگر در برجام به تمام دستورات مقام معظم رهبری عمل کرده بودیم، اکنون وضعمان بهتر از این بود و اگر به ۹ شرطی که رهبری اعلام کردند و ۶ شرطی که در دیدار رمضانی سال قبل درباره اروپایی‌ها بیان کردند، اعلام می‌کردیم، امروز طرف اروپایی یک سال ما را معطل خودشان نمی‌کردند.

وی خطاب به سران سه قوه بیان کرد: بدانید در نظام ولایی تابع قرآنی هستیم که می‌گوید در همه چیز باید حکمیّت ولی خدا را قبول کرد. خدا را شاکر هستیم که خداوند خبرگان ما را هدایت کرد و بعد از امام، خمینی دیگری را برای انقلاب در رأس انقلاب گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت افزود: دشمنان می‌گویند باید رهبری سوم از جنس رهبری اول و دوم نباشد تا بتوانیم اثرگذار باشیم و خبر ندارند که انقلاب صاحب دارد و انشاالله رهبری سوم مولای رهبر اول و دوم است.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه عامل دوم ۴۰ سالگی انقلاب، امت است که از ولایت تبعیت کند، اظهار کرد: امام علی علیه السلام مرید داشت اما سرباز فداکار و جان برکفانی که همه چیز خود را فدای اسلام کنند، نداشت.

وی با اشاره به ایستادگی مردم ایران عنوان کرد: آنچه این انقلاب را حفظ کرده، امتی بوده که در برابر حمله سخت، فتنه‌ها، فشارها و انواع نقشه‌های دشمن هم خوب فهمیده و هم خوب عمل کرده است. این یعنی ولایت مداری و آنچه دشمن را عصبانی کرده این است که می‌گوید مادامی که ملت با ولایت اتصال دارد انقلاب نمی شکند و باید نقطه اتصال را بزنیم. اما زهی خیال باطل و مادامی که این اتصال و پیوند و ولایت مداری باشد، این انقلاب بیمه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: باید دشمن و تهاجم دشمن را ببینیم و توجه کنیم و آنچه این انقلاب را حفظ کرده پیوند امت با ولایت است و باید پیوند را تقویت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه از همه مردم، بدون جناح و چپ و راست می‌خواهیم نسبت به ولایت فرمان بر مطلق باشید و از همه مسؤولان می‌خواهیم به سیاست‌ها و تدابیر توجه کنند، اظهار کرد: مسؤولان یادشان هست در حادثه منا عربستان چطور با ما رفتار می‌کرد؟ اما یک نهیب رهبری همه را لرزاند و متشکریم در تبعیت از رهبری خوب اعلام موضع کردید.

 

حاجی صادقی بیان کرد: امروز مذاکره تاکتیک جدید استکبار برای تحقق فشار است. آنها به دنبال توافق منطقی نیستند بلکه هدف آنها تحلیل اراده و بردگی شماست. انرژی هسته‌ای هدف آنها نیست. حضور در منطقه و حقوق بشر بهانه است. مشکل آنها دین شماست و می‌خواهند آن را بگیرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه چه شده امریکایی که مذاکره را ترک کرد، حالا شماره تلفن می‌دهد؟ گفت: امریکا در فشار ناکام مانده و به ذلت کشیده شده و نتوانسته ملت را تسلیم کند، می‌خواهد از مذاکره برای فشار استفاده کند.

وی افزود: باید تولی نسبت به ولایت و تبری نسبت به دشمنان را که حقیقت دین تولی و تبری است، داشته باشیم و حقیقت دین اشداء علی الکفار و رحما بینهم است.

حاجی صادقی اظهار کرد: حقیقت دین این است که در برابر استکبار مانند کوه بایستیم و باید صراحت داشت و با قاطعیت وارد شد و نسبت به ولایت سرباز بود.