خبرگزاری مهر: احمد خاتمی گفت: عشق به امام(ره) نمونه عشق به امام حسین(ع) است و استکبار ستیزی نیز به عنوان راه امام(ره) در کشور ما ادامه دارد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

احمد خاتمی عصر دوشنبه در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) با بیان اینکه امام (ره) نقطه وحدت است، تاکید کرد: عشق و علاقه به امام (ره) مربوط به نگاه و یا جناح خاص نیست بلکه از نوع عشق به امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) است.

وی ادامه داد: برگزاری این بزرگداشت‌ها بیعت با راه و مسیر است نه بزرگداشت یک فرد و بدانیم که امام (ره) با نفرت از آمریکا به دیدار خدا رفت و این نفرت همچنان و در آینده نیز ادامه دارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: مقاومت، ولایتمداری، استکبار ستیزی و.. خط امام است که همیشه ادامه دارد.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: استکبار در تلاش است ایران را به پای میز مذاکره بنشانند و برخی از بی توجه‌ای های داخلی نیز بدشان نمی‌آید این زمزمه را سربدهند.

وی یادآور شد: استکبار ستیزی راه انبیا است و هیچ پیغمبری رسالت خود را بدون استکبار ستیزی آغاز نکرده است.

عضو هیأت رئیسه خبرگان رهبری با بیان اینکه مثال امروز طاغوت رئیس جمهور آمریکا است، گفت: آنچه امام (ره) به عنوان استکبار ستیزی مطرح کرد ریشه ولایی و انبیا دارد و آنچه امروز به عنوان مذاکره مطرح می‌شود روی دیگر تسلیم است و آمریکا به دنبال مذاکره در مسائل پیش پا افتاده نیست مذاکره‌ای که آمریکا مطرح می‌کند ناموس نظام است.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: فناوری هسته‌ای بومی شده و به آن ادامه خواهیم داد و اقتدار موشکی ایران استخوان در گلوی و خار در چشم آمریکا است و این اقتدار محور وحدت ملت است.

وی تصریح کرد: یک صدا از ایران اسلامی بر می‌خیزد و آن هم مذاکره بر اقتدار موشکی هرگز ممکن نیست و هیچ آدم غیرت مندی بر ناموس مذاکره نمی‌کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عمق راهبردی ما در منطقه خار در چشم آمریکا است، ادامه داد: شعار نمی‌دهیم موشک دوربرد هم داریم و این اقتدار ناموس ما بوده و مذاکره نمی‌کنیم.

آیت الله خاتمی یادآور شد: از برکات انقلاب این است که تحلیل گری سیاسی به بدنه جامعه آمده است و یقین داریم که آمریکا نمی‌تواند حمله کند اما نیروهای مسلح ما در آمادگی ۱۰۰ درصد هستند.

وی تاکید کرد: تمام دغدغه ترامپ انتخابات دور بعد ریاست جمهوری است و می‌داند ایران شاه کلید موفقیت است زیرا سرنوشت آمریکا به قول مسئولین گذشته خودشان در ایران مشخص می‌شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: ترامپ تا خوی استکباری دارد این آرزو را به گور خواهد برد.

آیت الله خاتمی یادآور شد: کسانی که به دنبال مذاکره با آمریکا هستند نفرات درستی نیستند و خوشبختانه مردم نیز به این حرف و نظرها اهمیت نمی‌دهند زیرا می‌دانند که آمریکا دیگر جایگاه گذشته را ندارد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که آمریکا با تمام توان وارد شده است مقابله ما با آمریکا تمام شرک در مقابل ایمان است و بدانیم مقاومت باعث موفقیت بوده و خواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: مسئولین نظام باید مانند مقام معظم رهبری موضع گیری کنند، مقاومت اولویت است و با همین مقاومت شاهد خواهیم بود که معامله قرن نیز راه به جایی نخواهد برد.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: مقاومت و تسلیم هزینه دارد اما هزینه تسلیم شدن فراوان است.