تسنیم: فرمانده سپاه استان قم با تأکید بر وجود دست‌های پشت پرده‌ در تغییر چهره معنوی قم گفت: شواهد و قرائن بدحجابی در قم نشان از وجود برنامه‌ریزی برای تخریب و تغییر چهره معنوی و فرهنگی قم است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار سید محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس، اظهار داشت: در خارج از مرزهای ملی، وضعیت کشور مطلوب بوده و با اشراف اطلاعات کافی امکان هرگونه تعرض از دشمن گرفته‌شده است.

وی افزود: حوادث کشورهای منطقه به‌ویژه جبهه مقاومت اسلامی نشان داد که هرکجا که انقلاب اسلامی با توان بازدارندگی خود وارد میدان شده امکان دستیابی دشمن به برنامه‌های از پیش تعریف‌شده کاملاً از بین رفته است.

فرمانده سپاه استان قم خاطرنشان کرد: در جنگ یمن، عربستان سعودی به همراهی امریکا پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی را به‌کاربرده و هزینه هنگفتی متحمل شد، مقامات این دو کشور باوجود از بین بردن بسیاری از زیرساخت‌های این کشور، بر فرورفتن در باتلاق و چالش یمن معترف هستند.

سردار شاهچراغی با اشاره به نفوذ روزافزون گروه‌های مقاومت بیان کرد: در مسئله عراق نیز ایران دست بالا را داشته و آمریکا جایگاهی در بین مردم این کشور همسایه ندارد، رفت‌وآمد ترامپ در وضعیت سری و سکوت کامل خبری از نشانه‌های شکست آن‌ها در سرزمین عراق است.

وی عنوان کرد: مردم کشورهای منطقه در مسیر مبارزه و آزادی‌خواهی ملت‌های خود دنباله‌رو و الهام گرفته از انقلاب اسلامی هستند، در رابطه با مسئله رژیم صهیونیستی نیز جبهه مقاومت اسلامی با تجهیزات مدرن و آماده خود به یک‌قدمی اسرائیل نزدیک شده و امکان هرگونه تحرکی را از آن‌ها سلب کرده است.

فرمانده سپاه استان قم ادامه داد: توان بازدارندگی ایران اجازه هیچ‌گونه جنگی را به کشورهای متجاوز نمی‌دهد، منطق اسلام از بروز جنگ با هیچ کشوری استقبال نمی‌کند اما در برابر تجاوزات احتمالی پاسخ کوبنده‌ای دارد.

سردار شاهچراغی  بیان کرد: تحریم دارو و اقلام غذایی از راهبردهای اصلی دشمن در وضعیت کنونی است، در کنار جنگ اقتصادی، جنگ روانی برای دامن زدن به مشکلات و چالش‌های اجتماعی نیز در جریان است.

وی تصریح کرد: در وضعیت تحریم، اهمیت اقتصاد مقاومتی بیش از گذشته مشخص می‌شود، در این شرایط باید مسئولان نسبت به حمایت از محصولات بومی باید همت بیشتری داشته و در تأمین کالاهای اساسی جدیت به خرج دهند.

سردار شاهچراغی با تأکید بر وجود دست‌های پشت پرده‌ در تغییر چهره معنوی قم گفت: شواهد و قرائن بدحجابی در قم نشان از وجود برنامه‌ریزی دقیق برای تخریب و تغییر چهره معنوی و فرهنگی قم است.