قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: آمریکا باید از اشتباه تجاوز به عراق و افغانستان درس گرفته باشد و در محاسبات خود برای تصمیم گیری دچار اشتباه بدون بازگشت نشود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

​به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)، در بازدید و ارزیابی میدانی از یگان های نیروی دریایی ارتش و سپاه در استان هرمزگان( سواحل و جزایر) در مورخ 1398/04/10 در جمع فرماندهان اظهار داشت: ملت شریف ایران هزینه‌های جنگ و دست‌آوردهای آن در دوران دفاع مقدس را با همه وجود درک کرده است.

وی افزود: به همان اندازه که  از وقوع جنگ با اشراف اطلاعاتی، حکمت و دور اندیشی و با قدرت مراقبت خواهیم کرد، برای تحمیل هزینه‌های سنگین به متجاوز بسیار بیشتر از گذشته آماده و چابک است و به سرعت تصمیم گیری خواهیم کرد.

سرلشکر رشید ادامه داد: ما هشدار می‌دهیم که زمان و دامنه جنگ در کنترل هیچ‌کس نخواهد بود. آمریکا باید از اشتباه تجاوز به عراق و افغانستان درس گرفته باشد که موجب تحمیل 7 هزار میلیار دلار و 70 هزار کشته و مجروح به این کشورها شد و در محاسبات خود برای تصمیم گیری دچار اشتباه بدون بازگشت نشود.

قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: نیروهای مسلح جهوری اسلامی بدون هیچگونه تردید در برابر هر گونه اقدام تجاوز کارانه دشمن به جزایر و مرزهای دریایی، زمینی و هوایی ایران اسلامی پاسخ قوی و پشیمان کننده خواهد داد.