دستیار رییس جمهوری در امور اقوام و مذاهب اسلامی، در حالی که دشمنان تلاش می‌کنند ما را بی‌هویت و بی‌شناسنامه معرفی کنند و تلاش می‌کنند مردم ایران را در مقابل هم قرار دهند و اختلاف و کینه‌توزی ایجاد کنند، ما اگر خود را نشناسیم ممکن است در دام دشمن قرار بگیریم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام علی یونسی در افتتاحیه کنگره مشاهیر کرد که هم‌اکنون در تالار مولوی دانشگاه کردستان در حال برگزاری است، اطهار داشت: ما باید تارخ‌ سرزمین و پیشینه ملت خود را بشناسیم و بشناسانیم و این یک ضرورت است.

به گفته دستیار رییس جمهوری در امور اقوام و مذاهب اسلامی، در حالی که دشمنان تلاش می‌کنند ما را بی‌هویت و بی‌شناسنامه معرفی کنند و تلاش می‌کنند مردم ایران را در مقابل هم قرار دهند و اختلاف و کینه‌توزی ایجاد کنند، ما اگر خود را نشناسیم ممکن است در دام دشمن قرار بگیریم.

یونسی اذعان داشت: ایران نام‌آورترین ملت است موقعی که هیچ نامی از قدرت‌ها و ابرقدرت‌های فراوانی که در کنار ما بوده‌اند و نامی از آنها نبوده است بلکه ایران ملت و دولت را تشکیل داد و اولین امپراطوری جهان در ایران شکل گرفته است و این را همه جهان‌شناسان گفته‌اند.