​جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر توانمندی سپاه در حوزه دفاعی گفت: شکست دشمن در مقابل نیروی دریایی سپاه از سال ۶۶ شروع شده و دشمن بارها به شکست‌های خود اعتراف کرده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 به گزارش خبرگزاری فارس، سردار علی فدوی صبح امروز در آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» ویژه کارکنان سپاه پاسداران، با تاکید بر توانمندی سپاه در حوزه دفاعی گفت: شکست دشمن در مقابل نیروی دریایی سپاه از سال ۶۶ شروع و دشمن بارها به شکست‌های خود اعتراف کرده است و هیچ کشوری تاکنون جرات دست اندازی به ایران را نداشته است.

 جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ما پرچم «لا اله الا الله» را بر همه قله‌های دنیا برافراشته کردیم و از این پس هم همین مسیر را طی می‌کنیم، گفت: و این هم برای پاسداران ما بزرگترین افتخار است که از انقلابی که مردم پای آن هستند دفاع کنند.

وی خاطرنشان کرد: در طول این چهل سال پاسداران ما از نظام و انقلاب به قیمت جان پاسداری کردند و این عنایت بزرگی است که به خانواده سپاه داده شده است.

 جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همسران و دختران کارکنان سپاه در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب اسلامی همواره مایه افتخار هستند، اگر همراهی و همکاری خانواده‌های پاسداران با آنان نبود، اینگونه از انقلاب پاسداری نمی‌شد.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه افتخارآفرینی پاسداران به علت حمایت و ایستادگی همسر و خانواده‌‌هایشان است، اظهارکرد: پاسداری از انقلاب همواره سخت است؛ تا جایی که می‌دانیم 40 هزار پاسدار در طول 40 سال گذشته جان‌شان را برای دفاع از این آب و خاک فدا کردند.

فدوی خطاب به همسران و دختران پاسداران، گفت: امروز دشمنان ما از جبهه زنان وارد عمل شده است و این شما همسران و دختران نباید بگذارید دشمن به اهداف خبیثانه خود برسد و هر چه توان دارید برای شکست دشمن در این عرصه به کار بگیرید.