امام جمعه موقت تهران گفت: سپاه پاسداران پهپاد رادارگریز آمریکا سرنگون نکرد بلکه شخصیت پوشالی آمریکا را مورد هدف قرار داد و ابهت آمریکا را فروریخت.

ابوترابی‌فرد: سپاه پاسداران شخصیت پوشالی آمریکا را هدف قرار داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز عید قربان که صبح امروز(دوشنبه) در مصلی تهران برگزار شد، با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن گفت: یکی از مهمترین دستورالعمل های سید آزادگان این بود که می‌گفت، برادران هم بند! نباید یک نفر از ما در این اسارت جا بماند، همه با هم باید استقامت و ایستادگی کنیم و برای ملت ایران، امام و رهبر معظم انقلاب پیام‌آور عزت باشیم.

اهم اظهارات امام جمعه موقت تهران را در ادامه به نقل از خبرگزاری ها می خوانید:

*همه آزادگان در دوران اسارت با عزت ایستادند و از انقلاب دفاع کردند. در طول سالیان پررنج و پر شکنجه سیاه اسارت حتی یکبار پیام نداند که ما خسته شده ایم. پیام آنها برای رزمندگان و مسئولین این بود که ما ایستادیم و ما مردان استقامت هستیم.

* یکی از درس‌های مدرسه حضرت ابراهیم مبارزه با استکبار است، قدرت‌های جهانی چه شأنی دارند که ملت ها را مقهور کرده اند؟ اروپا و انگلیس باید از ملت ایران درس بیاموزند و از شخصیت خودشان در برابر آمریکا دفاع کنند. ملت ایران و جبهه مقاومت چه درس زیبایی از مدرسه ابراهیم آموخته‌اند.

* امام خمینی(ره) به ما درس قدرت آموخت و دنیای اسلام را در برابر استکبار به جبهه قدرت تبدیل کرد.

* اقتدار ملت ایران در این هفته‌های اخیر به نمایش گذاشته شد، سپاه پاسداران پهپاد آمریکا سرنگون نکرد بلکه شخصیت پوشالی آمریکا را مورد هدف قرار داد و ابهت آمریکا را فروریخت.

* رژیم صهیونیستی، آل سعود و رژیم آل خلیفه بر سر نیزه نشسته‌اند و قطعا محکوم به شکست و نابودی هستند.

این خبر درحال تکمیل است...

٢٧٢١٩