گروه استان‌ها - فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امنیت به فضل الهی با حضور مسلط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برقرار است و امنیت خلیج فارس در ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سردار سرلشکر حسین سلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تقریبا چند سالی است که براساس تاکیدات مقام معظم رهبری برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد، مجموعه سپاه استانی و قرارگاه شهید برونسی را وارد عمل کردیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: تلاش‌ها در این زمینه ادامه دارد و تبدیل به پدیده‌ای فراگیر شده و در روزهای اخیر تعدادی پروژه که به همت شهرداری مشهد به سامان رسیده بود، مثل پروژه‌های ورزشی و پارک در مناطق محروم مشهد به بهره‌برداری رسید و از زحمات عزیزانمان در شهرداری تشکر می‌کنیم.

سرلشکر سلامی افزود: امیدواریم با این قبیل فعالیت‌های سپاه و بسیج و شهرداری شاهد رفع فقر و محرومیت در این مناطق باشیم؛ مردم رکن اساسی مقاومت انقلابی در مقابل دشمنان بوده‌اند و امروز بیش از هر زمان دیگری نقش مردم متعین است؛ نقشی که امروز مردم با اتصال به مقام معظم رهبری دارند، برجسته‌تر از هر زمان دیگری است زیرا نقطه تمرکز فشارهای دشمن روی مردم ما است و این مردم هستند که می‌توانند مثل گذشته و حال با شکیبایی و صبر انقلابی و تبعیت از رهبری پاسخ نومیدکننده به دشمن دهند و دشمن را ناامید و متوقف و شکست خورده کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به آخرین وضعیت امنیت منطقه خلیج فارس افزود: امنیت به فضل الهی با حضور مسلط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برقرار است و امنیت خلیج فارس در ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان نخواهند توانست خدشه‌ای بر این امنیت وارد کنند.

سرلشکر سلامی با اشاره به آزمایش یک موشک جدید نیز گفت: کشور ما همواره عرصه آزمایش انواع سیستم‌های دفاعی و راهبردی است و این‌ها حرکاتی بدون توقف در راستای رشد قدرت بازدارنده ماست و دیروز هم یکی از روزهای موفق این ملت بود.