​یک نماینده مجلس درباره احتمال معرفی یک وزیر زن برای وزارت آموزش و پرورش گفت: این احتمال وجود دارد اما بنده بعید می‌دانم رئیس‌جمهور این کار را انجام دهد.

روحانی وزیر زن معرفی نمی کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حسن لطفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره گزینه‌های احتمالی رئیس‌جمهور برای معرفی وزیر آموزش و پرورش گفت: گزینه‌ای که بنده هم شنیده‌ام همان سیدجواد حسینی سرپرست فعلی وزارت آموزش و پرورش است که فکر می‌کنم حمایت مجلس را هم به همراه داشته باشد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به این سوال که احتمال انتخاب یک وزیر زن چقدر زیاد است؟، گفت: این احتمال وجود دارد اما بنده بعید می‌دانم رئیس‌جمهور این کار را انجام دهد.

نماینده مردم رزن درباره زمان دقیق معرفی گزینه وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ما از زمان معرفی وزیر آموزش و پرورش به پارلمان توسط رئیس‌جمهور اطلاعی نداریم.

فاطمه سعیدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هم در این باره گفت: از نوزدهم شهریورماه مهلت سه‌ماهه تصدی‌گری سیدجواد حسینی بر این وزارت‌خانه به پایان می‌رسد که آقای روحانی حتما تا آن زمان تدبیری می‌اندیشند.

نماینده مردم تهران درباره گزینه‌های احتمالی رئیس‌جمهور برای تعیین وزیر در این وزارت‌خانه‌ گفت: در فضای مجازی افرادی مطرح می‌شوند ولی به طور قطعی هنوز مشخص نیست.