امیرعبداللهیان گفت: پاسخ حزب الله به رژیم صهیونیستی فلج کننده خواهد بود

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دستیار ویژه رئیس و مدیرکل بین‌الملل مجلس شورای اسلامی در توئیتی، تجاوز تل آویو به بیروت را خطای محاسباتی نتانیاهو دانست و هشدار داد که پاسخ حزب الله به رژیم صهیونیستی ، فلج کننده خواهد بود.

حسین امیرعبداللهیان در پیامی در صفحه شخصی اش در توئیتر گفت: بی تردید صهیونیست ها تاوان سنگینی برای تجاوزشان به لبنان، سوریه و عراق پرداخت خواهند کرد.

در توئیت امیر عبداللهیان عنوان شده است: تجاوز تل آویو به بیروت، خطای محاسباتی بزرگ نتانیاهو بود. پیش بینی می شود که پاسخ، شوک آور و فلج کننده خواهد بود. 

وی افزود: بی تردید صهیونیست ها تاوان سنگینی برای تجاوزات خود به لبنان، سوریه و عراق پرداخت خواهند کرد. معادله تغییر خواهد کرد. حفظ امنیت پایدار، خط قرمز منطقه است.

بامداد روز یکشنبه گذشته رسانه‌ها از سرنگون شدن دو پهپاد رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت خبر دادند و ساعاتی بعد «محمد عفیف» مسئول رسانه‌ای در حزب‌الله لبنان اعلام کرد: حزب‌الله هیچ پهپادی را ساقط نکرده است... پرنده اول بدون اینکه آسیبی بزند، سقوط کرده و دومی بمب‌گذاری شده بوده و منفجر شده و به ساختمان مرکز رسانه‌ای حزب‌الله در ضاحیه آسیب زده است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت دومین سالروز آزادی جرود عرسال با اشاره به حمله یاد شده تأکید کرد که باید به این رژیم پاسخ داد.

سید حسن نصـــرالله، حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به خاک لبنان را تحول بسیار خطرناکی عنوان کرد و گفت که حزب‌الله با همه امکاناتی که در دست دارد هرگز اجازه نخواهد داد اینگونه تجاوزها تکرار شود.