عضو فراکسیون امید مجلس معتقد است که ترامپ به جای اینکه افراد جنگ افروزی مثل جان بولتون را تغییر بدهد باید این پارادیم جنگ طلبی که در آمریکا علیه ایران شکل گرفته است را تغییر بدهد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمد علی وکیلی  در پرسش به سوالی مبنی بر اینکه احتمال این وجود دارد که برکناری " جان بولتون" از کاخ سفید یک تاکتیک سیاسی باشد یا اینکه یک تغییر است، اشاره و اظهار داشت: اگر برکناری جان بولتون یک تغییر باشد، قطعا روش تغییر نیروها از سوی ترامپ کافی نیست و البته نمی توانیم به صورت شفاف هم بگوییم که این مسئله یک تاکتیک سیاسی است.

تغییر افراد در کاخ سفید برای ایران کافی نیست

وی در ادامه افزود: اگر تغییر جان بولتون برای این باشد که ایران به پای میز مذاکره بنشیند؛ دلیل قانع کننده ای نخواهد بود؛ چرا که تغییر افراد در کاخ سفید برای ما کافی نیست.

در آمریکا " پارادایمی" به نام جنگ طلبی علیه ایران شکل گرفته است

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات به "پارادایم" شکل گرفته آمریکا علیه ایران اشاره و تصریح کرد: در آمریکا " پارادایمی" به نام جنگ طلبی شکل گرفته است و ترامپ به جای اینکه جنگ افروزها را برکنار کند باید پارادایم جنگ طلبی دولت آمریکا علیه ایران را تغییر بدهد.

تغییر پارادایم جنگ طلبی علیه ایران، متغیرهای بسیار زیادی دارد

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: تغییر پارادایم جنگ طلبی علیه ایران، متغیرهای بسیار زیادی دارد که یکی از آنها حذف جان بولتون از کابینه ترامپ است.

ترامپ باید زمین بازی را تغییر دهد نه اینکه به دنبال برکناری افراد باشد

این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: آقای ترامپ به جای اینکه بازیگران صحنه جنگ‌ افروزی علیه ایران را تغییر بدهد، باید زمین بازی را تعویض کند؛ چرا که زمین بازی آمریکا علیه ایران زمین جنگ افروزی است، بنابراین تا این زمین تغییر نکند؛ برکناری این مهره‌ها تاثیری بر مذاکره مجدد نخواهد داشت.