دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: ما به کنار رفتن «بولتن» قانع نیستیم، روزی خواهد رسید که ترامپ را محاکمه کنیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز (سه شنبه) در گردهمایی شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی در شهرستان آبعلی، گفت: امسال از سال های تعیین کننده انقلاب اسلامی است. همه‌ی سالهای انقلاب اثر گذار و مهم بوده اما امسال ویژگی های خاص خودش را دارد. امسال شیطان بزرگ و دشمن همیشگی ملت ما به مبارزه ملت ایران برای رویارویی جدید آمده است.

وی ادامه داد: زمانی بود که آمریکایی ها فقط در عرصه نظامی به جنگ ملت ها می آمدند. اما امروزه با جنگ فرهنگی و اقتصادی و سایبری جلو می آیند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آن چیزی که ابزارهای سخت آمریکا را بی خاصیت کرد، ملت مومن و فداکار ما بودند،اظهار داشت: ملت ما و جوانان مبتکر و ایثارگر، تجهیزات آمریکا را در اوج فناوری نظامی، بی خاصیت کرده اند و جنگ به میدان های جدید کشیده شده است.  

رضایی تاکید کرد: دشمنان خیال می کنند که ایران در این عرصه های نو، ضعیف است. آنها در جنگ نظامی محدود شده اند و به محاصره نیروهای انقلابی ما در منطقه در آمده اند. آنها می خواهند در عرصه اقتصاد و فرهنگ ما و فضای مجازی را محاصره کنند.

وی با بیان اینکه در همه جهان این سوال مطرح است که آیا ایران در این رویارویی در مقابل آمریکاپیروز خواهد شد؟، آیا در صحنه سایبری ملت ایران پیروز خواهد شد؟ آیا محاصره اقتصادی شگسته خواهد شد؟،تاکید کرد: یک میدان جدید از مبارزه و فتح خرمشهری دیگر در میان است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه همه به دنبال تحلیل چگونگی مقابله و ایستادگی ما هستند،خاطرنشان کرد: نتیجه این جنگ های جدید به کجا کشیده می شود؟ حتی آقای ترامپ راضی شده است که سرپایی در مسیر عبور آقای روحانی، با رئیس جمهور ما عکس بگیرد و بگوید مذاکره کردم و برنده شدم.

رئیس جمهور نباید به ترامپ جز با مشت گره کرده نگاه کند

رضایی تصریح کرد: رئیس جمهور ما هم سرپایی و گذری هم نباید به آقای ترامپ جز با مشت گره کرده نگاه کند چرا که هرنوع عکسی که ترامپ بخواهد به عنوان مذاکره سو استفاده کند، خیانت به ایستادگی و انقلاب ماست. این علامت نباید برای دشمن ارسال شود. آنها دنبال این نمایش هستند.

وی با بیان اینکه خوشحال هستم که مقام معظم رهبری امکان هر نوع مذاکره ای با آمریکا را رد کردند و فرمودند ما هیچ نوع مذاکره ای نداریم،تاکید کرد: این فرموده سرآغاز شایسته ای برای نبرد کبیر جوانان ما با شیطان بزرگ است.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: خیلی ها به دنبال این هستند که صحنه ی مبارزه را منحرف کنند و جبهه را طور دیگری تعریف کنند. نیروهای انقلاب باید سلاح ها را به سمت دشمن اصلی نشانه بگیرند. امروز هرچه فریاد داریم باید سر آمریکا بکشیم.  

رضایی با بیان اینکه برخی می خواهند تا روز ۱۳ آبان یا ۲۲ بهمن یا انتخابات مجلس کارهایی انجام دهند وافکار عمومی را از دشمن اصلی به جاهای دیگر بکشانند،اظهار داشت:  نیروهای انقلاب، ان شا الله با پیروزی خودشان، آنها را ناامید می کنند و نشان خواهند داد که در ایران انقلابی علیه آمریکا رخ داده است.

وی با اشاره به خود گشی یک دختر و حواشی پیش آمده برای آن، گفت: خیلی ها به دختر آبی و نامه یک مسئول و سخنرانی یک مدیر می پردازند تا جبهه اصلی در مقابل هواداران آمریکا و اندیشه ی آمریکایی شکل نگیرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این پرسش که چه کسانی باید پاسخ گوی نارسایی در فرهنگ و آموزش و پرورش باشند؟ نیروهای انقلاب یا تکنوکرات ها و لیبرال ها؟،گفت: آیا اندیشه ای که در دفاع و امنیت حاکم بوده در اقتصاد و فرهنگ نیز حاکم بوده است؟ کسانی باید درمقابل گرانی و بیکاری و ارزش پول ملی پاسخگو باشند که،  سیاست های کلی ابلاغی رهبر انقلاب را در اقتصاد اجرایی نکرده اند؟ چه کسانی عمل نکرده اند؟ مدافعان سیاست سرمایه داری و تکنوکرات ها باید پاسخگو باشند.

رضایی با بیان اینکه انهایی که عامل مشکلات اقتصادی طی سی سال اخیر بوده اند متهم ردیف اول هستند،تاکید کرد:  عده ای جبهه های انحرافی برای جوانان ایجاد می کنند. امسال اوج مبارزه ملت ایران با تکنوکرات ها و لیبرال هاست. سیاست های کلی نظام که عمل نشده را مطابه کنید و پاسخ بخواهید.

برجام اوج پیروزی اندیشه دولتی ها و مجلسی‌های لیبرال بود

وی با بیان اینکه اگر مجلس انقلابی داشتیم به محض خروج ترامپ از برجام، باید اطلاعیه می دادند و از دولت می خواستند که دولت انقلابی تشکیل و روحیه انقلابی را در کشور حکم فرما کنند،افزود: برجام اوج پیروزی اندیشه دولتی ها و مجلسی های لیبرال بود که با خروج آمریکا از آن، بر باد رفت.

خروج آمریکا از برجام باید پایان اندیشه لیبرالی باشد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آقایان هوادار غرب،  آن سرمایه هایی که قرار بود وارد کشور شود کجا رفت،گفت: آن تکنولوژی های که قول داده بودید چه شد؟ در سی سال فقط تردید و انحراف در اقتصاد ایجاد کردند و حالا بدهکاران، طلبکارانه انگشت اتهام را به سمت نظام نشانه رفته اند! خروج آمریکا از برجام باید پایان اندیشه لیبرالی در کشور ما باشد.

رضایی تصریح کرد: اروپایی ها، آقای مکرون را جلو فرستاده اند که به آقای ترامپ بگوید که زحمات چهل ساله ی غرب را به باد ندهد و بگذار اقتصاد ایران در تردید و بلاتکلیفی بماند. آنها به ترامپ گفتند که قرار است یک تماس تلفنی بین ایران و آمریکا باشد و پانزده میلیارد دلار به ایران داده شود ولی بقیه تحریم ها سرجای خودش باشد و بهانه ای شود برای کنارماندن نیروهای انقلابی. آنها دست بردار نیستند. رهبری و نیروهای  انقلاب با این ماجرا موافق نیستند.

وی همچنین تاکید کرد: جبهه انقلاب را باید سامان داد و از اقدامات پراکنده پرهیز کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری اینکه سال اول جنگ ارتش عراق از مرزهای ایران عبور کرد و جنگ را به شهرهای ایران کشاند و دو سه میلیون نفر از شهروندان ما را آواره کرد،افزود: مدیریت لیبرالی کشور و جبهه ها با دست آقای بنی صدر بود. چهار حمله بزرگ انجام داد و در هر چهار حمله شکست خورد.

رضایی می گوید: در ۱۴ اسفند ۵۹ با یک سخنرانی علیه نهادهای انقلابی، جنگ داخلی جدیدی را طراحی کرد. نیروهای انقلاب معطل نکردند و با ابتکار و خلاقیت مردم را به جبهه ها آوردند و تیپ و لشکر تشکیل دادند. در هنگام آزادسازی شهرها، برخی گفتند: چرا باید سپاه تیپ و لشکر داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: احمد آقا با من تماس گرفت و گفت امام فرمودند که از من تقاضای تشکیل سه نیرو کنید. با اندکی محافظه کاری درخواست سه سپاه را نوشتم. اما حضرت امام(ره) در فرمانشان تاکید کردند که نیروهای زمینی، هوایی و دریایی را با قدرت تشکیل دهید.

استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: اگر این نیروها نبودند می توانستیم موشک و نیروی دریایی داشته باشیم؟ میتوانستیم پهپاد پیشرفته آمریکایی را ساقط کنیم؟

رضایی با اشاره به اینکه در سالهای ابتدایی جنگ، نیروهای سپاه هرکدام در یک گوشه ای از جبهه ها پراکنده بودند اما یک سال بعد این نیروها در کنار هم به آزادسازی خرمشهر و دیگر مناطق رسیدند،گفت: همه ی این نیروها از هسته های جوانان توانمند تشکیل شدند تا زمانی که این تشکل ها سازمان پیدا نکردند، نتوانستیم موفق شویم.

وی اظهار داشت: امروز هم هیچ کسی برای بچه های انقلاب کارت دعوت نمی فرستد و فرش قرمز پهن نمی کند. خودمان باید در جبهه سایبری، فرهنگی و اقتصادی، جبهه قدرتمند انقلاب را تشکیل دهیم و مشکلات اقتصادی مردم را حل کنیم دراینصورت خواهید دید که از همه جای جهان، همراه و طرفدار پیدا می کنید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: باید به رشد شیوه ها و فن آوری‌های سایبری  توجه کنیم. رشد رسانه ها از رسانه های مکتوب، تا سایت ها از فضای مجازی تا تصویر و صداها باید مد نظر باشد. باید محتواها متمرکز و غیر تکراری باشند.

رضایی با بیان اینکه ما به کنار رفتن آقای بولتن قانع نیستیم، روزی خواهد رسید که  ترامپ را محاکمه کنیم،گفت: اگر فضای کشور ضد آمریکایی و ضد لیبرالی شود، مجلس انقلابی تشکیل خواهد شد و این پیام مخابره خواهد شد که ملت ایران، یکبار دیگر، آمریکا را شکست داده است، برای این کار در لشکر سایبری، اتاق فکر متمرکز نیاز است.