سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به سیاست‌های خصمانه ایالت متحده آمریکا علیه ایران گفت: آمریکا در تلاش است تا با طرح مذاکره مجدد با ایران افکار عمومی را نسبت به اقدامات خود تغییر دهد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اسدالله عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به طرح مجدد مذاکره با ایران از سوی دولت آمریکا اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی مذاکره با آمریکا را از سر نخواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای همگان فصل الخطاب است، افزود: در جمهوری اسلامی هیچ‌کس در حوزه سیاست‌های خارجی نمی‌تواند مواضعی خلاف رهبر معظم انقلاب را اتخاذ کند و یقیناً همه پایبند رهبری معظم انقلاب هستند.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به دشمنی چندین دهه ایالات‌متحده آمریکا با ایران گفت: با توجه به دشمنی‌هایی که آمریکا علیه ایران داشته و تجاربی که ایران بزرگ از ارتباط با کشورها کسب کرده، نشان می‌دهد نباید به‌هیچ‌وجه با شیطان بزرگ معامله کرد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ و تیم سیاست خارجی آن با مطرح کردن مذاکره مجدد با ایران در تلاش است تا افکار عمومی جهان را تغییر دهد، خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهوری آمریکا پس از خروج از برجام در تلاش است تا نگاه کشورهای جهان و افکار عمومی را نسبت به این اقدام غیر دیپلماتیک خود تغییر دهد و ایران را محور شرارت معرفی کند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با تأکید بر اینکه آمریکا هدفی در راستای تأمین منافع ملت ایران را در سر نمی‌پروراند، افزود: بدون شک آمریکا هدفی جز ایجاد خرابکاری و عقب‌افتادگی ملت ایران را در سر ندارد و در تلاش است تا ایران و ملت آن را باقدرت بیش‌ازپیش به عقب برگرداند.