معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ایران در ناامن ترین منطقه دنیا امن ترین کشور است و این شرایط به برکت خون پاک شهدا و ایستادگی های آنان رقم خورده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار علی اکبر پورجمشیدیان، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در برنامه ای که به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فرودگاه پیام کرج برگزار شد، گفت: امام خمینی (ره) فرمودند: ما انقلابمان را به جهان صادر می کنیم و دشمن نیز نگران بود که اگر این فرهنگ و تفکر در دنیا صادر شود نمی تواند حکومت کند.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه بیان کرد: درست است دشمن اکنون در عراق است اما نمی تواند آن گونه که دوست دارد حکومت کند. انقلابیون اگر اراده کنند می توانند در عراق به آن ها لطمه بزنند و لطمه هم زدند. انقلاب اسلامی به برکت نفس امام راحل (ره) پیروز شد و امروز به برکت این انقلاب دشمنان آرامش ندارند.

وی اذعان کرد: در جنگ میان ایران و عراق، آمریکا و اروپا پیشرفته ترین سلاح ها و تجهیزات را برای عراق ارسال و نیروهای مورد نیاز عراق را نیز تأمین می کردند و کوچک ترین تحرکات نیروهای مسلح ایران را نیز به عراقی ها گزارش می دادند. با وجود اینکه دشمن جنگ را به ما تحمیل کرد اما اجازه ندادیم یک وجب از خاک ایران از کشور جدا شود.

پورجمشیدیان با بیان اینکه در شرایطی جنگ به ما تحمیل شد که انقلاب به تازگی پیروز شده بود و برخی کشورها ما را به عنوان یک حکومت و نظام سیاسی به رسمیت نمی شناختند و از نظر اقتصادی نیز در شرایط خوبی قرار نداشتیم، اظهار کرد: اما امروز با وجود تحریم ها باز هم از نظر اقتصادی قدرتمند هستیم و بدون نفت هم می توانیم روی پای خود بایستیم.

پورجمشیدیان اذعان کرد: عزت، افتخار و سربلندی کشور را مدیون مجاهدت های شهدا هستیم. امروز ایران در ناامن ترین منطقه دنیا امن ترین کشور است و این شرایط به برکت خون پاک شهدا و ایستادگی های آنان رقم خورده است.

انتهای پیام/ب