فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: جمهوری اسلامی نیازی به ارسال پهپاد و موشک به کشورهای دیگر برای مقابله با جبهه استکبار ندارد و این تفکر مقاومت است که انتقال پیدا می‌کند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سردار حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان شهریار در محل فرمانداری شهرستان اظهار داشت: ۸ سال دفاع مقدس برگ زرین و افتخارآمیزی بر تاریخ ایران و انقلاب اسلامی شد و بعد از گذشت ۳۹ سال از آغاز جنگ تحمیلی و بعد از گذشت ۳۲ سال از پایان دفاع مقدس امروز شاهد هستیم در تمام کشور، مراسمات و یادواره‌های مختلف برای پاسداشت و گرامیداشت شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار می‌شود.

وی افزود: سال به سال بر شکوه مراسمات هفته دفاع مقدس افزوده می‌شود و امروز باید به سوالات مختلفی را درباره تاریخ انقلاب اسلامی و علل شکست دشمن و توطئه‌های آن‌ها پاسخ دهیم و باید پاسخ‌های دقیق و عمیقی داد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران بیان داشت: خصوصیاتی درباره علل شکست دشمن در تاریخ انقلاب وجود دارد که باید روز به روز ادامه پیدا کند و امروز ادراکی صحیحی در جبهه غرب وجود دارد که روز به روز به پایان خود نزدیک می‌شوند.

سردار حسن زاده گفت: ۳ مولفه وجود دارد که روز به روز شکست‌های سریالی نظام سلطه را رقم زده و پیروزی‌های جبهه مقاومت را رقم زده است و اولین مولفه امامت و رهبری بوده که به نام ولایت فقیه می‌شناسیم و حکمت و تدبیر امامین انقلاب در این روند به شدت موثر بوده است و باید قدردان باشیم.

وی ادامه داد: یکی از وظایف امام جامعه روشن کردن آرمان‌های جامعه است و بیانیه گام دوم انقلاب آب پاکی را بر دست نظام سلطه ریخت و این بیانیه چشم انداز انقلاب اسلامی را برای نیل به تمدن نوین اسلامی و ظهور ولایت عظما ترسیم کرده است که این روند آغاز شده و نشانه‌های آن نیز قابل درک است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) خاطرنشان کرد: امید دشمن با این بیانیه ناامید شد و در ۳۲ سال پیش امام(ره) در بیانیه پذیرش قطعنامه فرمودند که باید هسته‌های مقاومت در سراسر دنیا شکل بگیرد و انقلاب ما با جنگ تحمیلی صادر شد و تفکر انقلابی امروز یمن در برابر رژیم سعودی و سران آمریکایی و اسرائیلی آن‌ها ایستاده و تشعشعی از انقلاب در سوریه درخشید و پس از چند سال با قبول شکست سوریه را ترک کردند‌.

سردار حسن زاده عنوان کرد: یکی از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس صدور انقلاب بود و در جنگ هیمنه قدرت‌های جهانی فروریخت و دشمن برای امید به پیروزی روی به شبیخون فرهنگی زد و امروز دشمن به هیچ پیروزی قطعی در برابر انقلاب اسلامی نرسیدند و به گفته رهبری انقلاب قطعا نقشه خاورمیانه به نفع اسلام تغییر خواهد کرد.

وی ادامه داد: اگر بعضا هجمه‌هایی به سمت مجالس امام حسین(ع) می‌رود برای آسیب به نهضت و فرهنگ حسینی است که توسط دشمن از سال‌ها پیش برنامه ریزی شده است و در عاشورای ۸۸ نیز دشمن نتوانست بغض و کینه خود را مخفی کند و به عزای سیدالشهدا(ع) بی حرمتی کردند که البته اشتباه بزرگی را مرتکب شدند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) اذعان داشت: دشمن به این نتیجه رسید که با امید به ظهور مردم انقلاب اسلامی نمی‌توان به نتیجه رسید و زنان و مادران این کشور فرزندان خود را بزرگ می‌کنند و باید کانون خانواده را برهم زنیم تا امثال شهید حججی از آن بپا نخیزد.

سردار حسن زاده گفت: نباید آرمان گرایی را فراموش کنیم و پیروزی بزرگ ما این بود که یک وجب از خاکمان را ندیدیم اما پیروزی بزرگ تر و بی نظیر فرهنگ مقاومت بود که شکل گرفت و به جریان انداخت امروز می‌خواهند آن را از یمنی‌ها بگیرند و یکی از مشکلات ما این است که آرمانی فکر نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: اگر نیروی دفاع وطنی در سوریه شکل نمی‌گرفت تمام سوریه سقوط کرده بود اما با نگاه آرمانی شهید همدانی و سایر شهدا شکل گرفت و مدیریت امروز جهانی نیز آرمان‌گرایی را تایید می‌کند و مولفه بعدی اعتقادات ملت ماست.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) اظهار کرد: رهبری انقلاب بارها مستدلا اثبات کردند جوانان امروز بهتر از جوانان اوایل انقلاب هستند و دیدیم که هزاران کیلومتر دورتر برای اعتقادات و آرمان‌ها جنگیدند و سنجش میزان پای انقلاب بودن مردم مراسمات عزای امام حسین(ع) است و این یعنی مردم بهتر از گذشته در صحنه حضور پیدا می‌کنند.

حسن‌زاده بیان داشت: گام اول انقلاب به ثمر نشست و امروز در بسیاری از مولفه‌ها در دنیا رتبه‌های برتر را داریم و در بین ۵۴ کشور برای عمل پیوند اعضای بدن و معالجه به کشور ما می‌آیند و در حوزه دفاعی نیز به نقطه‌ای رسیدیم که هر حرکت برجسته‌ای می شود، آن را کار ایران می‌دانند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) ادامه داد: مولفه بعدی رابطه امام و امت است که این رابطه شرایطی را رقم می‌زند که مادر خانواده جوانان خود را تقدیم انقلاب می‌کند که این برای خیلی‌ها افسانه است و این مردم به گفته امام امت صدر اسلام است و تا شهادت برای مردم سعادت است این ملت شکست نمی‌خورد.

وی ادامه داد: دشمنان نیز می‌دانند که نیازی نیست به کشور و گروهی موشک و پهپاد دهیم چون رسما گفته‌ایم که به هر کسی که بر علیه استکبار قدم بردارد، کمک می‌کنیم که کمک ما انتقال تفکر و اندیشه مقاومت است و در پرتو آن فناوری ساخت را انتقال می‌دهیم.

سردار حسن زاده تصریح کرد: نباید دستگاه محاسباتی ما در نقطه برتری اشتباه کند و امروز جبهه انقلاب اسلامی و مقاومت به پیروزی قطعی رسیده است و این پیروزی نیاز به تثبیت دارد و در این مقطع انقلاب اسلامی اشتباه پذیرفته نیست و امروز وحدت و انسجام خوبی در مقابل استکبار شکل گرفته است و در دوران تثبیت نباید به فکر غنائم باشیم و کسی که به فکر جیب خود است باید از مسند و مسوولیت کنار رود.