هانیه توسلی عکسی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است که لباس او نظر همه را به خود جلب کرده است.

لباس خاص هانیه توسلی همه را متعجب کرد | هانیه توسلی آبروی خودش را برد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

هانیه توسلی (زادهٔ ۱۴ خرداد ۱۳۵۸ در همدان) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. هانیه توسلی تنها چند سال پس از شروع حرفه بازیگری، تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در شب‌های روشن از هفتمین جشن خانه سینما دریافت کرد. هانیه توسلی همچنین در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱، برای بازی در فیلمِ دهلیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. ماجرای ازدواج پنهانی  هانیه توسلی  با یک امریکایی را در ادامه بخوانید. هانیه توسلی بازیگر زن سینمای ایران است که معمولا کم حاشیه و کم حرف است. هانیه توسلی اخیرا در فیلم جهان با من برقص بسیار خوب درخشیده است. هانیه توسلی در این فیلم همسر یک مرد ثروتمند است که البته فاصله سنی زیادی با او دارد. هانیه توسلی درباره همکاری با سروش صحت در این فیلم به نیکی یاد می‌کند.

هانیه توسلی

مدتی قبل در شبکه های اجتماعی شایعه ای قرار گرفت که گفته می شد هانیه توسلی با یک سرباز امریکایی ازدواج کرده است. بعد از بررسی های ما مشخص شد او در یک تئاتر بازی کرده است که در آن تئاتر همسر یک فرد آمریکایی است.ماجرای ازدواج پنهانی هانیه توسلی با یک امریکایی!

نام آن تئاتر نامه های عاشقانه از خاورمیانه به کارگردانی کیومرث مرادی بود و هانیه توسلی نقش زنی را بازی می کند که همسر یک سرباز امریکایی است و برای پیدا کردن همسرش که در افغانستان است به کشور افغانستان می رود.