محسن قرایی کارگردان فیلم برگزیده جشنواره بوسان، در محل برپایی این رویداد با تشکر ویژه از حامد بهداد، نسبت به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.

واکنش فیلمساز ایرانی به ترامپ در  بیست ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم «بوسان» کره جنوبی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 فیلم سد معبر ساخته محسن قرایی در بیست ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم «بوسان» کره جنوبی که 29 مهرماه به پایان رسید، جایزه بهترین فیلم را کسب کرد.

قرایی که به همراه حامد بهداد - بازیگر سد معبر- در این رویداد شرکت داشت، پس از دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره، از حامد بهداد به عنوان بازیگر اصلی فیلم و نیز برخی دیگر از همکارانش از جمله باران کوثری که او را در ساخت این فیلم یاری کرده بودند قدردانی کرد.

وی سپس گفت: آقای دونالد ترامپ به خودش اجازه می‌دهد به جای مردم ایران حرف بزند اما نمی‌داند که ما مردم، او را دوست نداریم.

هیات داوران جشنواره فیلم بوسان به ریاست «الیور استون» فیلم «سد معبر» به نمایندگی از سینمای ایران و «پس از مرگم» به کارگردانی «کیم یو سئوک» از کره جنوبی را به صورت مشترک به عنوان برنده بهترین فیلم بخش رقابتی «جریان‌های نو» این رویداد سینمایی معرفی کردند.

«سدمعبر» داستان قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری را روایت می‌کند که در تلاش است وضعیت زندگی خود را بهبود ببخشد اما در این راه با نرگس همسرش اختلاف نظر دارد. در این فیلم که نویسندگی آن را سعید روستایی برعهده دارد، حامدبهداد، باران کوثری، نادر فلاح، اکبر رحمتی، آواشریفی، عرفان ناصری، مرتضی آقاحسینی، بهرام سروری‌نژاد، سجادرحیمی، غلام‌علی رضایی، فتح‌الله طاهری، مهدی میری، نگار عابدی، علیرضا کمالی، گیتی قاسمی، حسام محمودی، بازیگرخردسال: رونیکانعمت‌الله و باحضور محسن کیایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4